Kødd med meg?!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Det har gått såå bra hittil, null spying, kunne spise så og si så mye jeg ville. Men med en gang jeg kommer på skolen så begynner jeg og kaste opp absolutt ALT, å da mener jeg alt!! .. Nå fryser jeg, og har hodepine.. Hvafaen skal jeg gjøre? Det er når jeg kan sove lenge, jeg ikke kaster opp..! Nå har det vært slik i 14uker..!!!!! Å nå begynner jeg og bli fryktelig sliten.. HVA SKAL JEG GJØRE?! Jeg er seriøst desperat.. Orker snart ikke mer.. Fyysøren altså..:( hjelp!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror jeg kanskje hadde sjekket opp med legen. Kanskje du begynner å bli dehydrert?

Snedig at det kun er på skolen du spyr.. Drikk mye vann, har du hodepine kan det være et symptom på lite væske i kroppen, som hun over skriver.

Snedig at det kun er på skolen du spyr.. Drikk mye vann, har du hodepine kan det være et symptom på lite væske i kroppen, som hun over skriver.
Synes jeg og.. Kan ikke drikke vann på skolen da kaster jeg det opp.. Kan kun drikke vann hjemme xD da kaster jeg det ikke opp! Haha.. Rart det der altså! Ja.. Kan godt hende :/

Jeg virkelig håper at dette er bare for kort periode:). Kanskje det er noe lukt på skolen som gjøre at du kaster opp. Jeg er i uke 19 og fortsatt kaster opp hver morgen. Jeg nesten hate å stå opp på morgenen :(

Jeg virkelig håper at dette er bare for kort periode:). Kanskje det er noe lukt på skolen som gjøre at du kaster opp. Jeg er i uke 19 og fortsatt kaster opp hver morgen. Jeg nesten hate å stå opp på morgenen :(
Jepp.. Jeg og.: er så lei!!!!!!ja, kan godt hende det! Ja, tror det er fordi at jeg ikke tåler og stå opp så tidlig.. For det er da jeg kaster opp!

Uff.. :( jeg ville ha tatt meg en tur til legen. Får håpe det gir seg snart :) Er også kvalm 24/7, men kaster ikke opp hver dag. Bare hvis jeg kjører bil uten å ha spist og tatt bilsyketablett. Lykke til! :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Æsj, unner ingen å ha det sånn! Har selv vært dårlig helt fra starten og er enda ikke bra :-/ det eneste legen sa var at jeg må fortsette å spise og drikke masse!

Back
Topp