københavn

EnToTre

Forelsket i forumet
jess dit drar jeg og sambo for og feire våre 5 år sammen på juli :D vis noen vil sitte barnevakt..noen mener mini er for liten .. jeg lengter etter alenetid med kjærest .. hu e 10 mnd så tenkt kansje å slutt me pupp samtidli ..e æ helt ego no det me puppen? bli søndag t tirsdags tuuur ;D

Det der er smak og behag. Det er ikke noe fasitsvar på hva som er for tidlig mener jeg!
Her blir nok første overnatting hos sviger i mai/juni. Og i juli skal vi på en liten bryllupsreise i 4-5 dager, gleder oss til detemoticon  Da er Odin 11 mnd.

Dra med god samvittighet, kos deg!

Jeg hadde også reist med god samvittighet!!Skal selv til new york når hun er 10 mnd.
HAr slutten å amme for en stund siden da. Blir nok herlig for dere og få noen dager med alene tid og masse shopping emoticon  er masse kjekt å shoppe i køben!!

jeg har shopping forbud :Pvar der i 09 storkoste åss ;) skal lure inn litt shopping hihi

Det går nok veldig bra emoticon Vi reiser på langweekend til london til fredagen og da skal svigermor passe vesla helt til mandags kveld. Godt med litt kjærestetid også. Det er vår forsinka "bryllupsreise"

Back
Topp