Kø-kultur;)

Bringebær

Gift med forumet
Tror vi må ha en liten snakk om dette med kø-kultur:P hihi. Syns det er noen snikere her!!;) Nå har det seg sånn at jeg har EN uke igjen til terminen, og ser gjerne at dere med termin etter meg fint venter på tur:P Hvis noen lurte så så jeg jo helst at denne var ute for en uke siden! I morgen har jeg aldri(i mine 3 svangerskap!) vært så lenge gravid!!! Noen som sa lurt!!??:P Så nå MÅ det vell snart være MIN tur??!!
Nr 3 ER en luring!!!;)

Venter nr 3 4. August:)

Er så enig ;) Kan vel ta det litt etter lista eller? ;) Er så innmari klar til å bli ferdig med det her nå!

Det positive er jo at du mestsannsylig slår en rekord i morgen da ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Hehehe jeg er helt enig med deg! Hva skjer med denne snikingen? Våre babyer har tydeligvis veldig god tid :) Godt at det ikke bare er meg som er så utålmodig! :p

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

He he :), du kan få lov å føde før meg. Jeg er ihvertfall ikke klar før om 14 dager. Er i 36 uke nå.

Tror vi må ha en liten snakk om dette med kø-kultur:P hihi. Syns det er noen snikere her!!;) Nå har det seg sånn at jeg har EN uke igjen til terminen, og ser gjerne at dere med termin etter meg fint venter på tur:P Hvis noen lurte så så jeg jo helst at denne var ute for en uke siden! I morgen har jeg aldri(i mine 3 svangerskap!) vært så lenge gravid!!! Noen som sa lurt!!??:P Så nå MÅ det vell snart være MIN tur??!!
Nr 3 ER en luring!!!;)

Tror nr 3, er noen luringer ja. Søskenbarnet mitt fødte 6 uker før, og 4 uker før. Mens 3mann kom ei uke på overtid. :-P

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Skal prøve å ikke snike meg foran deg :) Kan tenke meg en ukes permisjon før det er på tide å presse!

Venter ei lita jente den 27. August

Da er det 7 dager til termin! Håper i morgen blir siste gang på sykehuset for Akkupunktur, ellers blir det en runde på torsdag også. Har nesten ikke sovet i natt pga halsbrand:( Det er så vondt!!!

Haha, jeg sniker mer enn gjerne... ;) Er veldig klar for å få ut denne ungen nå!
Men tviler jo på at det kommer til å skje så veldig umiddelbart, første kom seks dager over termin og det kjennes ikke ut som lillesøster har noe særlig hastverk heller.

Kø sniking er slemt og skal ikke gjøres av voksende kvinner :P
Jeg synes at det er dumt når jordmødrene sier at dersom du føder tidligere så vil du føde enda før denne gangen :(
Min jordmor sa at jeg kommer til å føde mellom 20.juli og 1.august. Nå er det bare 3 dager igjen til første august!

Prinsen ventes 06.08.13

Kø sniking er slemt og skal ikke gjøres av voksende kvinner :P
Jeg synes at det er dumt når jordmødrene sier at dersom du føder tidligere så vil du føde enda før denne gangen :(
Min jordmor sa at jeg kommer til å føde mellom 20.juli og 1.august. Nå er det bare 3 dager igjen til første august!

Prinsen ventes 06.08.13
Ja her stemmer det hvertfall IKKE!!:D kommer sikkert til å føde på overtid denne gangen!:/ Nei håper han kommer i løpet av uken!

Haha sånn følte jeg det også med førstemann.. Hadde termin 1. november men han kom ikke før 14. november!! Fryktelig frustrerende å se de med termin lenge etter meg komme i mål først :P hahaha

Ikke min feil :p babyn som fikk bestemme her. Men skjønner dere kjempe godt ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Ja her stemmer det hvertfall IKKE!!:D kommer sikkert til å føde på overtid denne gangen!:/ Nei håper han kommer i løpet av uken!

Mulig du har skrevet om det i en annen tråd, men hvordan har du reagert på strippingen? Har det gått fremover? Jeg var på det i dag, og har kjent mye etterpå, men det var langt fra klart som de sa, så det er bra det skjer noe også ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp