Kær til baby

Lilly85

Gift med forumet
Jeg er på utkikk etter klær med ole brum og andre disney motiver på. da jeg syntes dette er kjempe søtt(spes ole brum) ER det noen her som vet hvor jeg kan få tak i. Hverken cubus, hm, lindeks eller kapphal har.[:D]

kapphal har det... jeg var innom der i går jeg å så maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasse ole brum ;)

ORIGINAL: Trine*Andrea

kapphal har det... jeg var innom der i går jeg å så maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasse ole brum ;)

Er du sikker. er ikke så lenge siden jeg var innom å så etter. men prøver igjen jeg[;)]
Skal på shopping etter på.[;)]

ORIGINAL: Lilly85

Er du sikker. er ikke så lenge siden jeg var innom å så etter. men prøver igjen jeg[;)]

jepp... eller var det cubus? enten kapphal eller kubus.. hadde masse sånn med ole brum på :) tiger gutt å nasse nøff tussi ja alle var sikkert med :)

Siden jeg får et sommer barn er det for varm å bruke velour klær da.?[:D]

jepp... eller var det cubus? enten kapphal eller kubus.. hadde masse sånn med ole brum på :) tiger gutt å nasse nøff tussi ja alle var sikkert med :)

Takk å takk. da skal jeg reise dit å se:=)

Siden jeg får et sommer barn er det for varm å bruke velour klær da.?[:D]

de hadde sånne tynne klær også med t-shorte.. ;) får du jente eller gutt da?[:D]

Jeg får ei lita snuppe[:D]
Jeg gleder meg sånn[;)]

Jeg gleder meg sånn[;)]

de hadde myyye fint til jenter med ole brum på[:D] sånn me kjoler å tunika å masse masse fint[:D]

Jeg var på shopping i går å da så jeg at cubus hadde nattdrakter med ole brum i allefall og kappahl hadde noen fine dresser med bukse og jakke med tigergutt på. De hadde body og sokker også i samme motiv og farge.

ORIGINAL: Juliejr

Jeg var på shopping i går å da så jeg at cubus hadde nattdrakter med ole brum i allefall og kappahl hadde noen fine dresser med bukse og jakke med tigergutt på. De hadde body og sokker også i samme motiv og farge.

Oki takk for det. da skal jeg se etter. regner med at jeg reiser snart.[:D]

Jeg gleder meg sånn[;)]

de hadde myyye fint til jenter med ole brum på[:D] sånn me kjoler å tunika å masse masse fint[:D]

Da skal jeg se. vis jeg ikke finner noe så skal jeg gi deg beskjed:=)

på barnegarderoben er jo nesten alt til jente utsolg der jo......[:(]

Jeg gleder meg sånn[;)]

Da skal jeg se. vis jeg ikke finner noe så skal jeg gi deg beskjed:=)

gjør det snuppa[:D]

Back
Topp