Kåring av beste forum...

Mayb31

Elsker forumet
Hvilke forum på nettet er det beste og hvorfor?

Selv er jeg ikke inne på noen spes. andre enn dette, så derfor blir det for min sin del dette forumet!

Jeg er bare her jeg.. Har prøvd noen andre, men ender alltid opp her igjen..

for min del må det bli her.. er ikke andre plasser[:D]

jeg har ikke prøvd så veldig mangen andre forum,liker meg godt her jeg[:D]. blir liksom ikke det samme på de andre.

Jeg har bare vært på BV! men synes det er koslig og "intimt" her!! Har titta på andre sider men ikke noe som frista.

Jeg er en trofast bruker av dette forumet. Har ikke hatt behov for noe annet. [:D]
er vist slik jeg hi hi

jeg hadde aldri klart å henge med på flere forum, så jeg holder meg her.. da klarer jeg å bli litt kjent med folk, og det er en av tingene jeg liker med et sånt forum... Så jeg stemmer på bv

dette er det beste hverdagsliv og barnimagen er ikke noe bra i mine øyne blir her jeg mye kule folk og gode svar!![:D]

har ikke prøvd noen andre forum,å jeg liker meg veldig godt her.Fordi det er så hyggelige folk her,og jeg får svar på det jeg lurer på,og prøver å svare andre på det jeg kan[:)]

Jeg liker meg godt her. Har ikke prøvd noen andre særlig. Var inne på Bim en gang, men skjønte ikke så mye av det.. Best her..

Jeg bruker bare denne [:D]

Har ikke vært inne på noen andre forum jeg, så de er kun bv for min del! [:)]
Dere er så koselige inne her, så her har jeg det så fint så!! [:D]

ORIGINAL: lindaen

Jeg er bare her jeg.. Har prøvd noen andre, men ender alltid opp her igjen..

Samme her [;)]

ORIGINAL: bast

Jeg er ikke på andre forume, så er bare her jeg........trives bra nok her, har alt jeg trenger her[;)]

akkuart som jeg skulle sagt det selv[:)]

Jeg haR PRØVD FLER FØR JEG FANT DENNE SIDEN, LIKER SOLEKLART BABYVERDEN BEST!!! ups, kom borti caps lock'n. BV ruler.. he he..

Jeg er bare her inne jeg [:D]
Trives så utrolig godt her, og har rett og slett ikke tid til å bli avhengig av flere forum..
Så BV er best![:D]

Jeg er absolutt mest her, synes det er hyggelig med bilder og personlige profiler, så blir man litt bedre kjent med folk [:D]
Men så er jeg stadig innom bim for å sjekke om det er blitt skrevet no interessant - noe det sjelden er hehe.. har også snoket litt innom snartmamma-sidene, men det er jo bare rot og tull usj! likte meg ikke der. Holder med ett forum for min del :)

Er bare her inne jeg, liker meg så godt her! [:D]

Back
Topp