Kålrabi?

Kaizer

Forumet er livet
Kan vi spise det? [8|]
Blir liksom ikke god grønnsakssuppe uten det...

Tror ikke jeg hadde kjørt i meg mengder av det nei...Ville testa med en bitteliten bit en dag i så fall.

det sies jo at man skal holde seg unna kål...

så jeg spiser ingen typer kål (salat,kålrabi ol)

men det er jo individuelt hva de reagerer på.. må prøves ut...[;)]

lærte med eldstemann at alt som heter noe med kål gir aua i magen..

pokker da...
Blomkål da? Kål det også? [8|]

Jeg har spist både kålstuing og fårikål uten at jeg har merka forskjell på mini... mens jeg ennå lå på barsel fikk vi servert kålstuing som tilbehør til middagen....

Men det er sikkert individuelt hva disse små reagerer på eller ikke...

spiser salat til middag så å si hver dag,og har spist blomkål mange ganger,ikke reagert no her. men du kanjo koke kålen oppi,og så bare la være å spise den? elelr spis litt og se hva som skjer. :)

ORIGINAL: ohBaby!

spiser salat til middag så å si hver dag,og har spist blomkål mange ganger,ikke reagert no her. men du kanjo koke kålen oppi,og så bare la være å spise den? elelr spis litt og se hva som skjer. :)

Får gjør det [:D]
Bare litt dumt, for det renner ut av begge i dag [:'(][&:]

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: ohBaby!

Får gjør det [:D]
Bare litt dumt, for det renner ut av begge i dag [:'(][&:]

uff ja.. her hadde vi 4 bæsjebleier mlm 15.30 og 17.30,men er fin og gul,så da er det vel bare jeg som har foret han for masse!

Grønnsakssuppe uten kålrabi og blomkål og purre er liksom bare potet og gulrotsuppe [&:]
Men hadde oppi både kålrabi og purre for smakens skyld... Blomkålet droppet jeg...

Jeg spiste kålrabi og det gikk kjempebra! Idag har jeg spist en bukett brokkoli OG en bukett blomkål... TROR det har gått bra også
... + gressløk!

Jeg har troa på å spise alt og på den måten prøve ut om det er noe babyen reagerer på... Vil ikke ta sorgene på forskudd [&:] Frukt og bær må jeg være veldig forsiktig med [:@] Ikke lett når man tilbringer en langhelg i Hardanger omringet av deilige plommer, epler og alle slags bær man kan tenke seg i uendelige mengder [:-]

Back
Topp