Anlise Elsker forumet Septemberlykke 2016 20 Des 2007 #1 Noen som har JYsk sin Ole brum reise seng å kan for klare meg veldig nøyaktig og riktig hvordan man får den dritten oppi den bag posen!!!! PLAGES[&:][:@] Å ja, har lest bruksanvisningen men får ikke til
Noen som har JYsk sin Ole brum reise seng å kan for klare meg veldig nøyaktig og riktig hvordan man får den dritten oppi den bag posen!!!! PLAGES[&:][:@] Å ja, har lest bruksanvisningen men får ikke til
Anlise Elsker forumet Septemberlykke 2016 20 Des 2007 #2 Men eg får ikke senga sammen en gang!!!! #""&%(/&/=)&/% dritt jysk Løfter opp midten å "knekker" alle sidene men den blir aldri "tynn" Så ka må eg gjøre etter det??!!
Men eg får ikke senga sammen en gang!!!! #""&%(/&/=)&/% dritt jysk Løfter opp midten å "knekker" alle sidene men den blir aldri "tynn" Så ka må eg gjøre etter det??!!
Anlise Elsker forumet Septemberlykke 2016 20 Des 2007 #3 I hvert hjørne? i senge bunnen eller på fotan?? Jada, ikke tekninsk anlagt i d hele tatt[&:][&o][8|]
Anlise Elsker forumet Septemberlykke 2016 20 Des 2007 #4 hahaha Føle meg så lur Takk for hjelp!!![:D]