Jysk Recliner???

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
Noen som har erfaring på recliner stolene fra jysk???

Litt skeptisk til slike billige produkter..;-P

Positiv negativ??

http://www.jysk.no/130/133/3698141/a/catalog

Er det slik med vibrasjonmassasje? [:)]

nei.. Helt vanlig... Med krakk som kommer ut under sete på en måte;-P

Me har den, kjøpte an på salg for ca 2,5 år sio [:)]

Stolen e heilt greie den, ikkje min favoritt plass å sitta då, men sambo trivs oppi der. For ca 1 år sio så begynte saumen der med fotkrakken å slitna, eg tok frem nål og tråd å ordna da då. Ser an e ganske slitn der igjen no, saumen e slitna, og stoffet flasset litt, så e nok ikkje lenje te stolen går på dynga.
Men te den prisen kan ein no kje forventa so grådigt heller [:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Me har den, kjøpte an på salg for ca 2,5 år sio [:)]

Stolen e heilt greie den, ikkje min favoritt plass å sitta då, men sambo trivs oppi der. For ca 1 år sio så begynte saumen der med fotkrakken å slitna, eg tok frem nål og tråd å ordna da då. Ser an e ganske slitn der igjen no, saumen e slitna, og stoffet flasset litt, så e nok ikkje lenje te stolen går på dynga.
Men te den prisen kan ein no kje forventa so grådigt heller [:)]

2,5 år er jo godt nok for den prisen da igrun... Stolen er på salg til 17 januar, 1250.. Har veldig lystog kjøpe den=)

Fikk den i julegave av sambos søster i fjor! Den er grei den, altså. [:)] God å sitte i, men selvfølgelig ingen stressless.

er en helt grei stol, men som noen sier så kan den knirke litt. det at den sprikker i sømene er den gamle og stive typen. er komt en ny og bedre utgave med mykere imitert skinn så den har ikke samme problemmene. det er 2 års garanti så om den rakner ikke ta å fiks den selv lever den inn [:)]

jobber i jysk så kjenner godt til den stolen

Vi har den, bare det er vibrering i den.
Sitter i den nå, og anbefaler den IKKE!
Den knirker noe helt for jæklig, den blir firt tynn i
stoppinga og du kjenner fort ramma gjennom.

Ville heller lagt i litt mer penger og kjøpt en ordentlig en [;)]

Back
Topp