jysk.. betjening

peggy

Gift med forumet
hadde en dårlig dag tror jg,
ringt  igår å spurte om de hadde annika skap inne,
traff dn sure kjerringa, nei, de hadde de IKKE , de måtte forhåndbetales , sa hu skikkelig ufordragelig[&:]
javel sa jg, tenker på saken og sa hade.

fikk mamsen t å ringe etterpå, og hu traff samme kjerrringa, sa de samme t hu, men mamsen er litt tøffere i tlf, og sa de stod INGENTING om forhåndsbet i katalogen, nei, da ble de stille i andre, enden. ja hu kunne nå best da siden de IKKE hadde på lager.

ÅÅ idag fikk mamma tlf fra dem, de HADDE fa...meg skapet inne PÅ LAGER:. hu hadde  ikke helt kontroll hu me traff i tlf, men JEEESES.
irriterende.. MEN får skapet MITT dA;) gleder meg

men dårlig sevice altsååå..[&:]

Hehe...ja jeg har aldri noensinne opplevd god service på jysk..de er jammen i en egen klasse[:'(]

ORIGINAL: siric

Hehe...ja jeg har aldri noensinne opplevd god service på jysk..de er jammen i en egen klasse[:'(]
enig

De har heller aldri det jeg har sett meg ut i katalogen heller, ikke engang ting de har utstilt har de[:@]
Derfor har jeg slutta å hendle der[:-]

handler man på jysk får man billige varer, ikke service!

syns det er helt greit jeg, men irriterende når de ikke har peiling! Det burde være minstekrav!

ORIGINAL: *Månestråle*

De har heller aldri det jeg har sett meg ut i katalogen heller, ikke engang ting de har utstilt har de[:@]
Derfor har jeg slutta å hendle der[:-]

Nei det er helt utrolig..Sambo nekter å handle der..så må man vente en halv dag på å få betalt [&:] ( litt overdriv kanskje men bare litt) hehe

ORIGINAL: careen

regner nesten med at det var på a... senter. servicen der er helt utrolig dårlig. kjenner jeg nesten blir irritert hver gang jeg må spørre om noe der.

OH yess de var på a... senterte, men hu eldre dama der har gått service kurs, hu har gjo bet å smile igjenn. å er hyggelig, men såå har de fått inn flere uhyggelige..

da regner jg med du er fra nærområdet??KULT;I [:D]

Takk og lov..trudde d bare va vi her i alta som va velsigna med dritdårlig service og sur betjening på Jysk..[:'(]

signerer denne her

ORIGINAL: Annicken

signerer denne her

ORIGINAL: Homer

Tror opplæringen i Jysk er som følger:

1. Ikke smil
2. Ikke hjelp kunder
3. Må du snakke med kunder, vær sur

Gjenta hele dagen.

PS forresten, selg litt møbler innimellom.

hehe

Syns Jysk butikkene er rotete og utrolig dårlig service, virker ikke som om de har peil på noen ting jo[:'(] Handler aldri der nei..!!

ORIGINAL: •Skjønningene•

betjening og varer = DRITT På jysk!!

huff håper vertfall skapet mitt er bra kvalitetet, sku være heiltre bjørg, hvitmalt;) virka myye mer stødig enn mange andre ting de har på jysk..;)

Back
Topp