juuuuubler for 17 uker :D

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
wohooo, 17 uker allerede sto det på babyverden idag, har jo ikke tellingen selv lenger :p

dette svangerskapet går så fort, ønsker å bremse tiden litt, så jeg kan få nyte hver dag :p

forrige gang gikk dagene med å lese om ALT som sto på nettet om svangerskap/fødsel/baby å gjøre. har ikke rukket på det denne gangen.

ikke kjøpt et eneste plagg engang.

er virkelig mere avslappet denne gangen vertfall. Flere en meg det?

og bare 6 dager til OUL ;)

har en flotters dag jenter ;)

Wow, gratulerer!! Tenk at noen har kommet så langt i termingruppa? :D Skulle ønske mine dager og uker gikk like fort som dine ;) Masse lykke til på OUL, det blir super-spennende!! :D

Er veldig mye mer avslappet ja! Men ettersom jeg er sykemeldt med ekstrem kvalme fortsatt har jeg god tid til Facebook og BV :-) vet stort sett hvor langt jeg er, hvertfall rundt torsdager som er min "ny uke" dag :-) har vel egentlig gått fort, men de ukene jeg ikke kunne stå opp og bare lå i sideleie og spydde syntes jeg ikke gikk så fort altså ;-) bedre nå og håper kvalmen gir seg helt snart, vil jobbe og leve! 16+1 nå..

Grattis jeg er 16 uker i dag. Ukene bare flyr unna. Ikke som sist nei:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har og kommet til 16+0 idag, er førstegangsfødende og har ikke kjøpt noe enda :p tar det litt etterhvert, null stress :)

Grattis! :D

Syntes tiden gikk voldsomt sakte frem til 12 uker, men tiden etter har gått rimelig fort :)
Har heller ikke kjøpt inn noe særlig enda, kun bagen til vogna vi skal ha, men har begynt å finne frem litt etter førstemann... er så koselig :)

Back
Topp