*JUUUBLE*

Markmusa

Gift med forumet
Idag fikk jeg hørt hjertelyden til babyen miiiin!! (for første gang) å så herlig! Begynner å grine bare jeg tenker på det. [:D][:D][:D][:D][:D]

Så kjekt [:D][:D][:D] Jeg har ikke fått høre den ennå, bare sett at hjertet slår når jeg har vært på ultralyd [:D] Gleder meg til jeg også får høre den [:D] 

har ikke vært på ultralyd vi så det var liksom første "beviset" på at det vokser en liten en i meg [;)][;)]

Det er så kjekt å få det beviset på at det faktisk er noe i magen vår som vokser, ifhvertfall inntil vi begynner å kjenne liv [:D] Det gleder jeg meg til [:D]

Hmmm KaKe, veldig til sprik på terminene dine. Hvordan forholder du deg til det? Hvilken tror du på selv? Jeg hadde vel begynt å vente fra tidlig januar var det meg [:D] Og fått babyen etter ordinær UL termin tenker jeg [:D]

ORIGINAL: bambibaby

Idag fikk jeg hørt hjertelyden til babyen miiiin!! (for første gang) å så herlig! Begynner å grine bare jeg tenker på det. [:D][:D][:D][:D][:D]

Å så deilig da! Har ikke hørt den enda jeg, men vi har sett det da. Det er bare helt utrolig det som skjer inni kroppen! [:D]

Back
Topp