Juuhuu! *Laaangt*

*Musti*

Forumet er livet
Da er jeg hjemme fra en FANTASTISK herlig tur t Oslo og Berlin! [:D][:D]
Har tatt masse bilder og bare koooooost meg!

Fikk en litt kjip start med 1 time forsinka fly herifra til Gardermoen.. Og 30 minutt før vi skulle ombord i flyet til Berlin,kom det opp at det var 30 minutt forsinket p.g.a snøvær.. Vi venta og venta og tilslutt ble det kansellert..SELVFØLGELIG!!! [:@][:@][:@]

Etter ca 20 minutter,ropte de overhøyttaler-anlegget at de hadde satt opp det flyet til Szczecin (Polen) istedenfor og så ble det buss derfra til Berlin,så de som ville kunne dra dit [:)] Noe vi gjorde [:)]

Skulle vært i Berlin rundt kl 20 på torsdagskvelden,men var ikke fremme før 01.30 på natta.. Da hadde jeg reist siden kl 9.30,så var ganske sliten.. MEN..jeg sov kun 7 timer fra onsdagskvelden og til i natt..hehe [:-][:-] Var tilbake i Oslo i går i 13.30 tiden [:)] 

I går ettermiddag skulle jg møte en jeg traff på tekst-tvchat for 4 år siden.. Hadde ikke møtt han før,så var MEGET spent.. Jeg møtte han og falt pladask.. Fikk bare 3 timer sammen i går ettermiddag [&:] Men vi var på Peppes og han spanderte maten [:)] Så i går kveld,sendte jeg sms til han der jeg spurte om han ville hente meg og kjøre meg til flyplassen i dag.. Og det ville han [:D][:D] Så vi fikk noen timer sammen der også [:D] Det var IKKE gøy å reise hjem i dag,så nå har jeg bare lyst til å flytte nedover [&o][:D][:D]  Legger inn noen bilder fra turen,seinere [:)]

For en flott ende på turen da[:D][:D]

ORIGINAL: EmilieOGOskars mamma

For en flott ende på turen da[:D][:D]

veldig spennende!!!!

Back
Topp