Det ser ut som det ikke går veien denne gangen også, så jeg kvinner meg opp til en ny runde med stimulering som må starte den kommende syklusen i og med at jeg begynner å jobbe i oktober. Tidligere har jeg blitt kraftig overstimulert (24-32-30 egg) så jeg tenkte kanskje jeg ville få noen nye medisiner denne gangen, eller mildere dose, men det har ikke skjedd.
Dere andre som har blitt overstimulert, har de endret noe på medisineringen ved senere stimuleringer? Jeg ser at legen har gitt samme plan som sist og da ble jeg relativt dårlig (scan viste 17-18 follikler som var klare men de fikk ut 30 på selve dagen). Hadde vært kjekt med et lavere antall og bedre kvalitet..
Dere andre som har blitt overstimulert, har de endret noe på medisineringen ved senere stimuleringer? Jeg ser at legen har gitt samme plan som sist og da ble jeg relativt dårlig (scan viste 17-18 follikler som var klare men de fikk ut 30 på selve dagen). Hadde vært kjekt med et lavere antall og bedre kvalitet..
Har ikke noe svar på det du faktisk spør om, men jeg tenker jo at siden du har gentestet embryoene dine så er det ikke kvalitet det står på?