just my luck :(

LittleJ.

Elsker forumet
først å fremst, gratulerer alle dere mødre med morsdagen [:D]
idag var jeg å min samboer ute å gikk trilletur med min datter på syv mnd og den ene bikja. kommunen er jo så SORRY ORDBRUKEN men jævla forpulte dårlige til å strøøøø!!!

så her sitter jeg da, gravid, med brukket håndledd å gips på armen.. hahahahha, så er det høyre armen i tilegg. just my fucking luck.
å ikke nok med det, men blir jo suuuuper vanskelig å klare seg i hverdagen nå, kan jo ikke løfte å leke med snuppa ordentlig lissom, gaaaul [:(]

måtte bare få en utblåsning..[:)] hadde bare den jævla kommunen kunne strødd hadde ikke dette skjedd [8D][8D][8D]

Åh nei[&:][&:][&:] Masse god bedring, selv om det hjelper nok ikke så på mye[X(]
Håper bruddet leger seg fort og at du får noe hjelp til hverdagens tunge løft og ting!

Helt tragisk. Hvordan  gikk det med magen da?

Stakkars deg! Dette høres virkelig PYTON ut!!

[:-]Et lite tips fra ei som gikk gravid på blankpolerte,ustrødde veger... BRODDER!!!!! Ja,gamle kjerringer bruker det - det er en medvirkende årsak til at de faktisk er gamle og gangføre ennå[8D]. Jeg fikk brodder av broren min ,og det tror jeg reddet meg. (Blitt avhengig nå,mye enklere å gå ute med bikkja - og her strør de ikke...)

gikk fint med magen, landet på håndleddet, hehe. knekk [8D]
ja tenkte å invistere i det, mn kom mg aldri så langt før det var forsent [X(]

Godt det gikk bra med magen da. Jeg falt for rundt fem uker siden. Gikk fint men ble grundig undersøkt og lå over på føden til observasjon [&:]

Brodder er en nødvendighet ja

ORIGINAL: Smulen

Godt det gikk bra med magen da. Jeg falt for rundt fem uker siden. Gikk fint men ble grundig undersøkt og lå over på føden til observasjon [&:]

Oi, såpass! Langt er du på vei da? Å ramlet du oppå magen? :o sa jeg var gravid pga røngten a slikt, men de sjekket aldri baby, men var vel fordi e datt mer på hånda :-)

Auda..ikke bra!! bra du ikke slo deg i magen!!
Er du langt på vei?

uff [:(]
Det var ikke noe bra :( håper bruddet gror fint!! God bedring!

ja skikkelig tungvindt når man har ei snuppe på 7 mnd, takk gud for en fantastisk samboer :-) er snart 13 uker så tror ikke det kan ha tatt noen skade på babyen. :-) tusen takk alle sammen, herreli å skjønne damer dere er :-) <3

ORIGINAL: LittleJ.

ORIGINAL: Smulen

Oi, såpass! Langt er du på vei da? Å ramlet du oppå magen? :o sa jeg var gravid pga røngten a slikt, men de sjekket aldri baby, men var vel fordi e datt mer på hånda :-)

Da var jeg ca 32 uker. Landet på rumpa, men de ville sjekke i forhold til morkaka osv...

Back
Topp