junkfood og isbiter!

Lulu

Flørter med forumet
Så lyst på hamburger og pommes frittes hele tiden. Uff. Ikke akkuratt sunt. Var på kjøpesenter før idag og måtte bare innom burger king med fam.:) Nam nam. Men begynte å tenke litt på den osten de bruker. Er ikke det chreddar og kan vi spise det? Eg spiste no....

Og isbiter. Må bare ha. Har slitt med sår hals og da hjalp det veldig med noe kaldt som lindret. Etter det har eg suget  på isbiter dagen lang....:)

Andre med dilla?

he, he tja det kunne jo ha vært noe sunnere, menn jeg tenker at så lenge du er passelig sunn fra uke 30 så har det nok ikke så mye å¨si

Cheddar er ikke farlig og så lenge du begrenser deg litt så går det nok bare bra skal du se!

Isbiter kan slite litt på tennene om en tygger de har jeg hørt, men ellers er det i alle fall mye sunnere enn burgeren, hi hi! :-D

namam ;)) cheddar er ikke farlig... trodde de fleste ostene (smøre/de spesielle) var upastiruert, men har enda ikke funnet en som er:)

Var ett par ganger på mc donalds i begynnelsen og spiste pomfri hjemme en del. Heldigvis har den lysten forsvunnet nå:P Grønne epler er den nye dillen;)

Back
Topp