Junkfood??Idag? Åpent?

Ju9ta

Forumet er livet
Fikk så syyyykt lyst på junk-food idag alá Mac Donalds..[:D]
Men er d åpent??
Noen som vet?? [:D]

Ikkje berre eg som har lyst på alt anna enn det me har i hus??[:D]

Så vidt jeg husker riktig har mækkern bare stengt en gang i året - og det er 1 juledag [:)] Så derfor vil jeg si det er åpent i dag - BURDE vite det da jeg har jobbet der i 5 år, men sluttet for 1år siden så har visst glemt alt[8D]

BTW, det glemte jeg alle mækkern har forskjellige åpningstider så noen kan vøre stengt, mens andre er åpne - hvor bor du?

ORIGINAL: SillyDilly

Så vidt jeg husker riktig har mækkern bare stengt en gang i året - og det er 1 juledag [:)] Så derfor vil jeg si det er åpent i dag - BURDE vite det da jeg har jobbet der i 5 år, men sluttet for 1år siden så har visst glemt alt[8D]

Tenk hardt da..[8D][:D]
Har så veldig lyst på [:D]

Tror peppes er åpent![:D][:D]Ååå nå fikk jeg lyst på junkfood i kveld!

BTW, det glemte jeg alle mækkern har forskjellige åpningstider så noen kan vøre stengt, mens andre er åpne - hvor bor du?

Sandnes [:)]
Så da blir d enten Forus eller Kleppe..[:)]

Mc Donalds er hvertfall åpent på Lørenskog - så vidt det har blitt nye tider. Prøv å ring ned å sjekk[:D]

Mc Donalds er hvertfall åpent på Lørenskog - så vidt det har blitt nye tider. Prøv å ring ned å sjekk[:D]

Tar sjansen og kjører meg en tur [:D]
Googlet d, og d virket som om de hadde åpent idag [:D]

ORIGINAL: Ju9ta

Hehe... God fornøyelse! Vi skal ha biff i kveld, men fikk mer lyst på peppes etter all googlinga[8D][:D] Så får spørre sambis om budjsettet tillater sike utskeieler i dag[8D][:D]

ORIGINAL: Ju9ta

hi hi hi[:D]

har ikkje mc donalds her, men fikk såå sjukt lyst på hamburgar.. så no er min kjære på veg til bensinstasjonen for å handle ein stoor hamburgar til meg![:D]

Desperat?? neeeheeeeeiii[8|]

MacDonalds på Kleppe var åpent, og gjett om d var godt med en Big Tasty da dere..[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp