Juniorseng

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg står og skal kjøpe juniorseng til frøkna. Hvilken skal jeg kjøpe?
Ser de er både 140 cm og 160cm...

IKEA har ingen jeg liker. Noen som har erfaring med Jollyroom sine?

Jeg ville kjøpt en lengst mulig for at de skal vare lengst mulig. Vi kjøpte akkuratt en som er 210 lang:) gleder meg som en unge til å sette den opp!:pImageUploadedByBV Forum1461595022.182137.jpg

Seng som det er plass til en voksen i er ikke dumt. Iallefall så man får plass til å ligge å kose litt om småen våkner av mareritt feks

Jeg skal ikke kjøpe juniorseng til storebror. Går rett på stor seng, for å ikke bruke penger på en seng som varer kort tid:)

Har kjøpt på ikea. En rosa da som går opp til 200 cm. Så den varer lenge :)

Anbefaler å gå rett på 90x200. Sparer ganske mye penger på det, og når de er så små (min var 2,5), så er det godt å ha plass til å ligge ved siden av litt ved legging, og hvis det trengs på natten.

Anbefaler å gå rett på 90x200. Sparer ganske mye penger på det, og når de er så små (min var 2,5), så er det godt å ha plass til å ligge ved siden av litt ved legging, og hvis det trengs på natten.
Gjorde det samme :)
Vår begynte med vanlig seng da hun var 14 mnd :)

Jeg skal ikke kjøpe juniorseng til storebror. Går rett på stor seng, for å ikke bruke penger på en seng som varer kort tid:)

Vi også gikk rett over til vanlig seng. Hadde også en til overs så da var det like greit å gjøre det sånn. Rart å se en toåring å så stor seng, da, syntes jeg. :P

Vi også gikk rett over til vanlig seng. Hadde også en til overs så da var det like greit å gjøre det sånn. Rart å se en toåring å så stor seng, da, syntes jeg. :P
Ja det tror jeg på:o han her nærmer seg 3 og er enda fornøyd i sprinkelsenga, så bytter ikke heeeelt enda:P

Her brukte mini sprinkelsenga til han var 3. Fjerna siden.
Deretter kjøpte vi brimnes dagseng fra ikea, som kan dras ut til dobbeltseng.
Dobbeltsenga blir mye brukt, da han har overnattingsbesøk av kompiser.

Så vi kjøpte ikke juniorseng, og er glad for det.

Vi må bytte seng nå, for babyen skal ha hennes seng ;)

Det står allerede en vanlig seng på rommer hennes (gjesteseng), men helt uaktuelt å putte henne i den.

Han klatrer ikke ut? Vesla begynte med det da hun ble to, så jeg var redd hun skulle slå seg.
Han har gjort det en gang, da han sa han ville ligge litt til og så plutselig kom ut mens jeg satt på do:P så jeg sa at det måtte han ikke gjøre fordi han kunne dette og slå seg. Han har aldri prøvd igjen:P

Back
Topp