Juniorseng fra ikea

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Noen som har Sniglar barneseng fra ikea? Erfaringer? Den ser simpel (men så er den jo billig da) ut men regner med at med et par enkle grep kan den bli finere...

Og ang madrass fra ikea, er det noen som har gode erfaringer med de? Med fjærer eller uten, evt hvilken modell?

Har egentlig lyst på en finere fra barnas hus, men det er jo ikke for alltid mini skal ha denne senga... Og prisen er litt finere på ikea..

Takk om du gidder å svare [:)]

Erik har den med skumgummimadrass fra Ikea - veldig godt fornøyd med den vi [:)]

Vurderer å kjøpe denne til minsten, siden han ikke kommer til å bruke den så mange år.

Hehe [:D] Tror du laget innlegg ca samtidig som meg. Da tror jeg nok det blir den senga her [:)]

Han kommer nok til å sove like godt, om du velger denne senga, eller en seng til 5 ganger prisen. [8D]

Vi har den beste madrassen fra Ikea, husker ikke hva den heter. Men jeg ville nok investert i det en gang til. Minsten sover på den nå, og kan sove på den i noen år enda. [:)]

Hehe [8D] Prisen er litt avgjørende, men man sier ofte at man får det man betaler for, så jeg lurte egentlig på om den var stødig [8D]
Da ser det ut som vi går for den, og en god madrass [:D] Har hatt nok ganger med hodet ut av sprinkelsenga (en gang... men en gang for mye)

takk for svar [:D]

Back
Topp