juniormadrasser

Trillemor82

Forumet er livet
eller overmadrasser.. noen som vet hvor jeg kan få tak i dette!??!?! har seng.. men mangler madrass............. har en jeg kan bruke.. men da må jeg ha overmadrass eventuelt.. den er 170 lang.. så ikea funker ikker.. [:)]

Vi har sånn justerbar seng til Jens. Madrassen der er 70x140. Den er kjøpt på Skeidar.

Vi handla svane-madrass på møbelringen, men de har på skeidar også (og helt sikkert på jysk og sånt også da)

ORIGINAL: Olse

Vi har sånn justerbar seng til Jens. Madrassen der er 70x140. Den er kjøpt på Skeidar.

jeg fant de.. men den må være 170[&:] finner det liksom ikke non steder... jysk finner jeg bare til sprinkelseng og 200 meter på nett.. men.. jeg tror jeg skal ta jakten andre steder enn nettet.. kan jo hende de har noe annet i btuikk.. [:D]

ORIGINAL: Lillemor82

jeg fant de.. men den må være 170[&:] finner det liksom ikke non steder... jysk finner jeg bare til sprinkelseng og 200 meter på nett.. men.. jeg tror jeg skal ta jakten andre steder enn nettet.. kan jo hende de har noe annet i btuikk.. [:D]

sikker på at det er barnemadrass? [;)]

ORIGINAL: lenemor

sikker på at det er barnemadrass? [;)]

hehe.. nei.. det er ikke barnemadrass.. men under barne og junior.. så fant jeg bare til sprinkelseng[:D][8D][&:]

Sengen som Jørgen skal få har 170cm madrass.
Den er kjøpt på skeidar. Er noen år siden vi kjøpte den da, men håper de har der enda for jeg hadde tenkt at Jørgen skulle få seg ny madrass[:D]

flott... da er det sikkert bare ejg som er dårlig til å lete på nettet.. [:D] men skeidar er flott.. tror den sengen vi har også er kjøpt der i sin tid.. og jeg har en madrass.. men tenkte malin skulle få ny........[8D]

hehe.. nei.. det er ikke barnemadrass.. men under barne og junior.. så fant jeg bare til sprinkelseng[:D][8D][&:]

TO HUNDRE METER er uansett langt.. selv til voksne [8D]

[:D]

ORIGINAL: lenemor

TO HUNDRE METER er uansett langt.. selv til voksne [8D]

[:D]

haha.. noen har glemt å skrive cm[8D][8D][8D]

Senga vi har til Sindre er vel 160 eller 170.. Kjøpt på Ikea.. Sikkert 160.. Og er 70 brei..
Kunne jo kanskje gått med ei på 160x70 om senga er 170x75? Bare at den rekker ikke helt ut i kantene? [8D][:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Senga vi har til Sindre er vel 160 eller 170.. Kjøpt på Ikea.. Sikkert 160.. Og er 70 brei..
Kunne jo kanskje gått med ei på 160x70 om senga er 170x75? Bare at den rekker ikke helt ut i kantene? [8D][:D]

hehe.... tror jeg skal prøve å finne ens om passer... for at madrassen ligger og "svømmer" i senga er det verste jeg vet[8D][:D]

Jeg vet at Skeidar har senger på 170, så da bør de jo ha madrasser som passer [;)]

Back
Topp