Juniordyne

2moms

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Januarlykke 2020
Juliknøttene 2022
Når begynner man med juniordyne? Mini er 10 mnd og lurer på om jeg skal gå over til det snart.

Vår var vel over et år, men sover med sovepose enda, så ikke krise om han sparket av seg dyna.

Er jo bare å prøve seg fram tenker jeg :)

9-10 mnd. Den lille dyna havna alle andre steder enn over han, så bytta til junior dyne. Og den holdt seg på

Vår er 2 år og har enda ikke bytta til junior. Gikk over til sprinkelsengdyne (hakket over vogndyne) ved ca ett år tror jeg det var.

Min er 18 mnd og har ikke fått juniordyne enda. Men min mor har masa om at han trenger større dyne siden jul, så det er vel på tide :p

Vi har bare IKEA sin "babydyne". den er lang (125cm x 115 cm) og kan sikkert brukes til hun er nærmere 5, og da får hun voksendyne. Før hun begynte med den brukte vi bare soveposer (Brukte først fra IKEA, både den for små og den for store, og da hun vokste ut av sistnevnte kjøpte vi fra BabyDan. Soveposer til babyer er GENIALT) Så hun begynte ikke med dyna før hun var over 2 år :)

Vår fikk når han var rundt 1 år for han sparka av seg de mindre

Begynte med juniordyne nå nylig, han er 21 mnd[emoji4]

Her gikk vi rett på voksendyne da han flyttet ut av sprinkelsenga.

Fortsatt ikke juniordyne her, men tenker hun får en før høsten. Hun bli 3 i juli og sover fortsatt i sprinkelsenga, stort sett med pledd.

Back
Topp