Juniordyne

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Noen som har byttet? Har sparker hun så lett av seg babydyna så jeg vurderer å bytte. Men 100×140 høres stort ut!

Har dere fiber eller dun?

Vi kommer ikke til å skifte enda. Da tror jeg hun drukner i dyne:p nå bruker vi bare sovepose. Mye greiere:)

Vi bruker en tynn sovepose til henne... for hun sparker av seg dyna uansett str.

Nei, vi venter med juniordyne, synes den vi bruker nå tar stor nok plass i sengen :)

Jeg syns i tillegg den andre begynner å bli liten jeg. Får liksom ikke pakka ho ordentlig inn uten at det blir for stramt og hun har alltid et ben utafor.

Me har Jr dyne og er fornøyd med det :)

Vi har babydyne, mer enn stort nok synes jeg :) Vil han ha av seg dynen sparker han bort dobbeldynen vår og når han tar en dupp i sengen vår :p

Har liggende men har ikke byttet enda. Føler ikke det hjelper mot å sparke av dyna, bruker heller pose.

Byttet tidlig i høst, angrer ikke på det :) Vi har dun...

• Liker
Reactions: EJ
Her sover hun stort sett oppå eller ved siden av dyna, samma hvilken dyne det er. Hun gjør det når hun sover i senga vår også.
Hun har jo pysj på og sover godt, så jeg tenker ikke på det som et problem.

Her sover hun stort sett oppå eller ved siden av dyna, samma hvilken dyne det er. Hun gjør det når hun sover i senga vår også.
Hun har jo pysj på og sover godt, så jeg tenker ikke på det som et problem.
Min våkner og blir kald, og sover generelt urolig uten dyne

Hva med å kjøpe en pose å ha på henne? De selges jo både tykke og tynne:) vi bruker babydyne enda og han sparker litt av seg, men han er varm av seg så vi har ikke problem der:p

Vi bytta i høst. :) babydyna klarte de aldri å ha over seg. Veldig fornøyd med det.

Back
Topp