Juniordyne

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Bruker man det og evt når?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er den hakket større enn dyna til sprinkelsengen? Da bruker man vel den når man bytter til vanlig seng?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jo, den kan stemme. Så cirka tre år da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi byttet til det da storesøster flyttet over i junior seng. 2 år var hun da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kjøpte også det når vi byttet til juniorseng :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor stor er juniordyne? Større enn 60×80?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Oliver fikk det da han var drøyt to og fikk stor seng. Vi vurderte å gå rett på voksendyne, men det ble aaalt for stort! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
140*100cm.

Vi har 80*100cm i senga nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ok. Vurderer om vi skal kjøpe 80×100 da. Er jo veldig liten den vi har nå. Tenker at hvis den er større så er den kanskje ikke like lett å sparke av.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ok. Vurderer om vi skal kjøpe 80×100 da. Er jo veldig liten den vi har nå. Tenker at hvis den er større så er den kanskje ikke like lett å sparke av.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Den vogndyna er jo bittebitte liten!
Har brukt den andre i sprinkelsenga lenge, men sparke den av seg når huk er varm.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den vogndyna er jo bittebitte liten!
Har brukt den andre i sprinkelsenga lenge, men sparke den av seg når huk er varm.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, men vi fikk den og da har jeg ikke tenkt på å kjøpe noe annet. Før nå. Gjør nytta si så lenge hun sover:) Er jo bare 63 cm:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Storebror fikk til jul da han var 1.5 år. Fikk voksendyne da han ble tre. Hittil har ikke lillebror brukt noe dyne i det hele tatt. Bare sovepose.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Ok. Vurderer om vi skal kjøpe 80×100 da. Er jo veldig liten den vi har nå. Tenker at hvis den er større så er den kanskje ikke like lett å sparke av.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
80x100 er og lett å sparke av seg :p men ville ikke hatt no større foreløpig. Da blir den jo så uhåndterlig for lillemann, tenker jeg. Redd han blir "sittende fast" under. Hehe.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg leste faktisk at det er vanlig å gå over til junior dyne ved 8-12 mnd alderen.

Grunnen til at jeg er litt ivrig på det er at babydynene her har et annet mål en babydynene hjemme. Så jeg får ikke kjøpt nytt dynetrekk til dyna hennes.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp