Juniordyne?

Lisse86

Forelsket i forumet
Når bytter man egentlig til juniordyne?

Eg ha hatt junior dyna lenge tell Fie, den e jo ganske lang, men ho snur seg å styr så mysje når ho søv att ho må ha ei som e litt stor så ho har litt å "gå" på når ho søv :P

Jeg ser at snuppa kunne godt ha juniordyne nå..for hun sparker av seg dyna heletida (enda hun sover i pose også) men drøyer det til høsten igjen tenker jeg ;) for på sommeren bruker hun ikke dyne alikevel.. tror jeg kjøpte det rundt denne alderen til eldste, av samme grunner ;):)

☆★hilsen meg★☆

Vi byttet for en måned siden. Skulle kjøpe dundyne og den ligger så fint i sprinkelsengen :) ikke at han ligger under den da :-p

Gutten min ligger aldri under dyna, alltid oppå. Hadde håpt det kunne hjelpe med en større dyne

Gutten min ligger aldri under dyna, alltid oppå. Hadde håpt det kunne hjelpe med en større dyne
Det hjalp litt her.
Men det hjalp mer å kjøpe en tykk pysj fra Nøstebarn med føtter, slik at han ikke blir kald der han ligger oppå dyna :-p

Fie søvn bestandig oppå, eller delvis oppå dyna :P

Så når ho ha søvna, så går eg inn på romme hennes og løft ho opp og tar dyna opp og brer den over ho :)
Før så våkna ho av det, men no e ho så slitn når ho legg seg at ho mærk såvidt at eg løft ho :P

vi begynte med juniordyne for et par måneder siden:) (Tynn sommerdundyne) Har ikke hjulpet så veldig mye på det faktum at han fremdeles helst havner oppå dyna, så bruker pose i tillegg :)

vi begynte med juniordyne for et par måneder siden:) (Tynn sommerdundyne) Har ikke hjulpet så veldig mye på det faktum at han fremdeles helst havner oppå dyna, så bruker pose i tillegg :)
Men hvordan funker pose? For vil han ikke snu seg og reise seg?
Tror aldri gutten min hadde blitt fornøyd hvis jeg la han i en pose :) han er helt turbo i sengen

Men hvordan funker pose? For vil han ikke snu seg og reise seg?
Tror aldri gutten min hadde blitt fornøyd hvis jeg la han i en pose :) han er helt turbo i sengen

han er turbo her og. ligger ikke i ro, og posen hindrer ikke i at han er overalt i senga eller reiser seg opp ;) den er ikke så veldig tykk, så det gjør sikkert at det er mer bevegelighet i den kanskje :)

*tastetrykk fra den lille sorte ;)*

Vi bruker ennå 80*100 dyne, og det fungerer helt fint for hun ligger stille og sover så hun er under dyna hele natta uansett :p Men bruker pose likevel, da vi har det veldig kaldt på soverommet. Hun klarer fint å reise seg opp og krabbe i posen! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvor har dere kjøpt pose hen? :)
Jeg kjøpte vår på nett, ullpose fra manymonths of mam. Men man finner slike poser overalt i ulike materialer ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvor har dere kjøpt pose hen? :)

vi kjøpte vår på ikea, men den er forholdsvis tynn og i bomull, så må ha ullblanding eller bambus pysj i tillegg. er på jakt etter en litt varmere no som vinteren nærmer seg :)

*tastetrykk fra den lille sorte ;)*

Det hjalp litt her.
Men det hjalp mer å kjøpe en tykk pysj fra Nøstebarn med føtter, slik at han ikke blir kald der han ligger oppå dyna :-p

Hehe samme her :) Hjalp noe å bytte på Emira.. Liana har vanlig pysj i bomull, men sokker av ull, for hun blir så lett kald på føttene. .også sover hun i pose, sånn at hun ikke blir kald uten dyne:)

☆★hilsen meg★☆

Lurer på om det er det vi bruker nå, har arvet den, hun ligger uansett ikke under dyne vesla her heller:-)
Vi bruker soveskinn, og nattpose fra ikea i tillegg. Så sover hun i ullpysj.

Back
Topp