Fazette
Elsker forumet
Lille gutten min har fått hovne lymfekjertler og feber, var litt hysterisk i går da jeg oppdaget kuler på halsen hans..tenkte med en gang kreft el. cyster, men da vi kom til legen sa han at det var lymfene..uff, rart man blir utafor?? jeg tåler ikke så mye da det gjelder barna mine..selv om jeg til daglig omgås mennesker med sykdommer og er på sykehus og institusjoner hele tiden, men da mine små blir syke blir jeg så engstelig..da løper all fornuft bort og jeg glemmer basis kunnskap som jeg kan..
Og å har vi min berømte svigermor som ikke forstår hvorfor man gir paracet da de små har feber..enkelte ganger lurer jeg på hvordan de overlevde før..på meg virker det som om barna hennes ble født under urtiden.. jeg har fått paracet selv da jeg var liten.. men legen sa at det er bedre holde feberen i sjakk enn å la barnet få feberkramper, og at å gi litt over dosen var heller ikke farlig..
Junior fikk 3 piller på 28 timer, og da gikk tempen ned til 37,8. i dag tidlig var den 38,8..så lenge den holder seg under 39 så..
Men de klumpene på halsen er ikke koslig å kjenne, må da gjøre vondt..dakkar
Og å har vi min berømte svigermor som ikke forstår hvorfor man gir paracet da de små har feber..enkelte ganger lurer jeg på hvordan de overlevde før..på meg virker det som om barna hennes ble født under urtiden.. jeg har fått paracet selv da jeg var liten.. men legen sa at det er bedre holde feberen i sjakk enn å la barnet få feberkramper, og at å gi litt over dosen var heller ikke farlig..
Junior fikk 3 piller på 28 timer, og da gikk tempen ned til 37,8. i dag tidlig var den 38,8..så lenge den holder seg under 39 så..
Men de klumpene på halsen er ikke koslig å kjenne, må da gjøre vondt..dakkar