Junior pute???????

mammatilstorm

Elsker forumet
Er det det neste pute kalles? Bruker dere den nå till de minste, eller har dere fortsatt babyputa ennå? Jeg vurderer å kjpe pute nr 2 snart.

Er ikke helt sikker. Putetrekket som følger med sammen med trekket til juniordyna er jo ganske stort i alle fall. Vi har aldri brukt den lille vi, synes den var så liten at vi droppa hele puta [:)]

Men etter at hun begynte med junior-dyna, prøvde vi med pute også. Hadde en voksenpute liggenede som var ganske slakk, prøvde den og den gikk inni. Så nå bruker hun den og er veldig fornøyd med det [:D]

Jeg har ingen idé desverre.. vi har ikke begynt å bruke pute enda, har tenkt på det et par ganger, men så blir det glemt igjen [8|] Men han sover jo hele natta, så har ikke vært noe savn for han tror jeg. Får prøve å komme på det en dag jeg skal på butikken *gullfiskhukommelse*

Jonathan bruker fortsatt ikke pute, for han sover for det meste på magen.
Men hvis han skulle hatt pute nå, ville det blitt en flat juniorpute. [:)]

Storebroren hans har nylig begynt med dunpute i "voksen"-størrelse, som også er beregnet på barn, og han er nå tre år. Han brukte vel junior-puta fra han var rundt halvannet år. [:)]

Vi har ikke startet med pute ennå, kommer ikke til å gjøre det før han er minst 2 år. Da kjøper vi sikkert juniorstørrelse hvis han vil ha pute.

Vi har bare den babyputa foreløpig vi[:D]...

Back
Topp