junidrømmen går mot slutten

sommerfuglimagen

Glad i forumet
ja, her sitter jeg med blødninger på 3.døgnet. Hatt litt mensmurringer av og på i hele dag, og har for det meste ligget på sofaen. Skal på UL på onsdag, egentlig fordi jeg var så himla redd for at jeg ikke har hatt noe særlig symptomer og fordi jeg har mista 2 ganger før i år. Men nå blir det i grunn bare for å bekrefte det jeg har frykta hele veien 
Jeg holder fast og har et ørlite håp, men det er nok  bare å innse nedturen og oppsøke profesjonell hjelp...

Håper dere andre jenter får herlige svangerskap og fødsler! Masse lykke til!

ikkje kjekt å høre. krysser fingrene og håper på det beste

Å nei! :(
Er du helt sikker? Håper UL viser noe annet!

Kryssa alt for att det er helt uskyldig blødning å att du fortsatt bli her med oss... 

håper det er helt uskyldig og att du blir her hos oss:)

Nei og nei, dette skulle jo ikke skje!!

Krysser fingre og tær og håper at det går bra!

Huff, så grusomt :( Håper du nå får den utredningen og hjelpen du har krav på!

Krysser uansett fingrene for deg litt til, og håååper det bare er falsk alarm! Masse lykke til!

Krysser fingrene for deg :)  Håper det går bra og at de finner en sprell levende  baby i magen din

Åhnei!!:( Så fælt!! :(
Krysser fingre og tær for at det er uskyldig!

håper dette er helt uskyldig og at du kan fortsette her sammen med oss! Ikke godt å ha det sånn som du har det nå:( mange positive tanker sendes din vei:)

Uff, kjære deg! Det var trist å lese, du har jo virkelig hatt din del av alt slikt! Håper virkelig at du tar feil og at alt er bra med den lille i magen! Sender deg en kjempeklem.

Dette var trist å høre...  Etter å ha hørt historiene dine skjærer dette i hjertet... Krysser fingrene for at dette går bra, at dere ser en bankende hjerte på ultralyden! 

STOR klem! <3

Dette var trist å høre...  Etter å ha hørt historiene dine skjærer dette i hjertet... Krysser fingrene for at dette går bra, at dere ser en bankende hjerte på ultralyden! 

STOR klem! <3

Så trist og vondt å høre... 
Håper virkelig at du ser en frisk baby på ultralyd selv om du blør, god klem til deg!!!

Ikke moro å høre :( ....men du, jeg kjenner ei som hadde det akkurat som deg. Dro til legen og fikk time til utskrapning. Legen mente det ikke var noen grunn til at hun skulle på UL, men hun greide ikke slå seg til ro med deg og bestilte privat time til UL. Der så de et bankende hjerte.

Vi klamrer oss fast i håpet og HÅPER på det beste!!!

Uansett, MANGE klemmer til deg!

Uff da.... Så trist... 
Krysser fingrene for deg/dere!!!

Oppdater oss etter UL da!!!!!

tusen takk for gode tanker, men idag har jeg mista spira. Hadde sterke tak i magen over 3 timer, og blødde fryktelig mye. Satt for det meste på do, for det kom så ekstremt mye blod, koagler og slim og hinnerester. Innimellom slagene lå jeg i fosterstilling på senga. Fryktelig opplevelse... Det er jo min 3 SA, men aldri har jeg opplevd den så intens og smertefull!

Tenker å ringe sykehuset imorgen og høre om det fortsatt er grunn til å komme inn til UL, eller om den bare skal avlyses. Uansett skal jeg til legen igjen og kreve utredning.

Igjen ønsker jeg dere alle friske og gode svangerskap, håper alle får beholde spirene helt til juni 2012! Masse lykke til!

neeeeeeei!!!!!  Dette skulle ikke skje! Får så vondt...
Dere har opplevd MER enn de fleste og jeg har ikke ord for hvor sterke dere må være! <3

Synes det er kjempe trist å måtte ønske dere masse lykke til, dette skulle ikke skje.. Men... Lykke lykke til og håper det snart går veien for dere - det må snart være deres tur!!!!! 

STOR klem <3emoticon

Så trist:( men krysser fingrene!!!

Back
Topp