Junibebis [emoji322]

Radia11

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Forhåpentligvis blir det en liten jubibebis på oss :) absolutt ikke planlagt, men hjertelig velkommen! Har en liten aktiv guttebass på 1 år, så blir noen hektiske år framover om dette går veien. Har hatt en blødning på en dag som plutselig gikk over, men etter erfaring med SA høsten 2015 hvor blødningen var mye verre enn denne, har jeg fortsatt trua til det motsatte er bevist :) flere som har hatt blødning, eller erfaring med blødning, som fikk bevist at det likevel er et lite knøtt i magen? [emoji171]

Gratulerer! Jeg hadde en liten blødning igår, 6+3 som kun varte i et par timer med ingen smerter og idag tok jeg en test som var supersterk så jeg har trua jeg også :)

Blødde noen dager fra 12+1 og han er en flott 13 åringen i dag :p

Gratulerer med spiren, og hjertelig velkommen :)

Blir travelt hos meg også :p Har 1 åring og 3 åring nå uten om 3 store som lever egne liv :p

Blødde litt fra 4+1 til 4+3 men HCG fortsatte å stige fint :) nå er jeg 6+5 og ingen mer blødning! TUL på mandag [emoji4]

Jeg hadde endel blødninger i forrige svangerskap, og har en fin gutt på 1.5 år ;)

Gratulerer! Jeg hadde en liten blødning igår, 6+3 som kun varte i et par timer med ingen smerter og idag tok jeg en test som var supersterk så jeg har trua jeg også :)

Jeg må nok på tidlig UL før jeg skal innse dette gitt :) leste om noe som het festeblødning, men vet ikke hvor sterk/ svak den kan være?! :)

Jeg hadde endel blødninger i forrige svangerskap, og har en fin gutt på 1.5 år ;)

Så godt å høre! Fant de årsaken til blødningene? :) blødde litt i slutten av svangerskapet sist, men ikke tidlig :)

Blødde litt fra 4+1 til 4+3 men HCG fortsatte å stige fint :) nå er jeg 6+5 og ingen mer blødning! TUL på mandag [emoji4]

Jeg må nok også på TUL for å innse dette og vite at alt er bra! :) har ikke sjekket om HCG stiger... ;o

Blødde noen dager fra 12+1 og han er en flott 13 åringen i dag :p

Gratulerer med spiren, og hjertelig velkommen :)

Blir travelt hos meg også :p Har 1 åring og 3 åring nå uten om 3 store som lever egne liv :p

Kanskje man kan få litt hjelp av de store :):) blir fart og masse kjærlighet i heimen deres!! Masse lykke til :)

Back
Topp