Junibarna2019 -skjult gruppe

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Nå er skjult gruppe åpnet, for å få tilgang må dere ha vært medlem i en måned, samt ha skrevet 50 innlegg på forumet.

Stardust og Ønskefrua er deres tilgangsansvarlige, for å få komme inn i skjult gruppe, må dere ha sjekket at dere har greid kravet, sende pm til en av de tilgangsansvarlige med link til profilen din.

De vil så ordne resten :)

Gleder meg til å se dere alle der inne!

Gaaanske sikker på at jeg har skrevet over 50 innlegg/svar. Men hvordan finner jeg ut av det?

Vet forøvrig heller ikke hvordan jeg sender pm med link til profilen min:smiley-angelic006

Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har innpå her? Eller menes det generelt på forum ?

Er det mulig å få unntak fra 1mnds regelen, eller må jeg bare tålmodig vente? :p Har bare vært medlem 1-2 dager, men er allerede så gira på forumdeltakelse! :oops:

Hvor finner jeg skjult gruppe? Jeg har fått tilgang, men vet inne hvor jeg finner gruppen.

Hvor finner jeg skjult gruppe? Jeg har fått tilgang, men vet inne hvor jeg finner gruppen.

Moderator har ikke lagt til alle vi har sendt inn enda, så må dessverre vente på de :/

Er det mulig å få unntak fra 1mnds regelen, eller må jeg bare tålmodig vente? :p Har bare vært medlem 1-2 dager, men er allerede så gira på forumdeltakelse! :oops:

Må nok bare tålmodig vente :) er ikke så mye aktivitet på skjult i starten, blir mer etterhvert. Er mer her inne på vanlig juni :)

Du har tilgang når banneret synes ved siden av navnet ditt, sånn som assistert sitt

Du har tilgang når banneret synes ved siden av navnet ditt, sånn som assistert sitt

Ser aldri banneret mitt siden jeg hovedsakelig bruker appen [emoji85]

Back
Topp