Junibaby ble Maibaby❤️

eia29

Flørter med forumet
Må visst flytte over hit jeg :)

Ble satt i gang 31.mai i uke 38+1, grunnet svangerskapsdepresjon og ulike fysiske plager som har forårsaket mange innleggelser ila svangerskapet.

Fikk første modningspille kl 1015 om morgenen, denne hadde ingen effekt, og fikk ny kl 1500. Ble sjekket igjen mellom 19-20 og hadde da akkurat stor nok åpning til at de etter vurdering mellom lege og jordmor bestemte seg for å ta vannet.

De tok vannet kl 21, da begynte riene. De ble mer og mer intense, men kl 2245 hadde jeg kun 3cm. Ble litt motløs og tenkte at dette kom til å ta lang tid. Riene ble mer og mer intense for hver gang og jeg følte jeg mistet kontroll over meg selv. Ble sjekket igjen 2330, hadde da 5cm.
Sa jeg ikke orket mer og ba om epidural.
Den ble bestilt. Satt meg opp for å få målt blodtrykk, men kjente at jeg ikke kunne sitte for det var noe i veien. Så jeg ropte bare at nei nå kommer han, og kl 2340 var han ute. Ergo, ingen tid tid epidural. [emoji23]
To pressrier, en for hodet og en for resten av gutten. Ingen rifter og ingen sting.
Han hadde navlestrengen to ganger rundt hodet, så det var godt han kom når han gjorde og alt gikk heldigvis bra<3 [emoji173]️

Det var en rask og brutal fødsel sånn riemessig, men det gikk bra og nå tar vi dag for dag og koser vi oss hjemme <3[emoji173]️
 
Gratulerer med gutten!
 
Gratulerer så mye[emoji4]
 
Gratulerer såå masse[emoji2][emoji170]
Kjekt med flere på mai[emoji173]️

Ble selv satt igang nesten samme tidspunkt som deg (kl 10.30), og min gutt ble født kl 22.42.
Trodde også det kom til å ta tid (dager[emoji1])

Kos deg masse med den lille, nyyt tiden [emoji170][emoji170]
 
Gratulere so mykje! [emoji4] vart født samme dag som mi da [emoji1303] tok litt lengre tid med den igangsettingen da [emoji28]
 
Gratulerer [emoji323]
 
Back
Topp