Juni2014

Hope90

Pergo baby??
VIP
Satt å kikket på terminliste og jaggu har vi ikke kommet halvveis :D de siste 15 dagene har egentlig gått ganske fort med tanke på At jeg har visst om graviditeten i 2 uker allerede :D måtte de neste 6 gå like fort :D

Håper å hilse på masse flere jenter de nærmeste ukene<3 dette kommer til å bli en flott gjeng :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Enig! :D På en måte har det gått veldig fort, men på en måte har det gått litt sakte.. Hehe!

Jeg gleder meg også til å hilse på enda flere hyggelige juni-mammaer! :) :)

Det er så triveli å se at gruppa virkelig begynner å fylles opp! :D Gleder meg masse til å bli bedre kjent med dere alle! :)

Ja, når gubben ikke er like opptatt av å snakke babyprat hele dagen er det virkelig bra å ha en gruppe med jenter som opplever det samme å skravle med :D

helt enig =) kjekt med slike grupper som man kan lesse av seg alt mulig, og ingenting er for sært el ekkelt :P

JA :) Nå kom jo jeg nettop inn her og tenkte "wow!!, her var det mange" :P hehe.. men flere skal det nok bli :) Gleder meg masse til å bli kjent med dere :)

Så bra at det begynner å bli så mange:-) gleder meg til å bli kjent med flere juni mammaer:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Kjempe gøy med mange flotte jenter :D Gleder meg til å dele de neste 7-8 mnd med dere alle <3

Back
Topp