Juni2014 sovna?:P

Hope90

Pergo baby??
VIP
Er det bare meg eller virker det som om det har vært lite liv her inne i dag til tross for at vi har fått mange nye flotte samer her inne?:):P

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Heheh....samer?

Her sees det på barne-tv og jeg ligger rett ut på sofan.

Her sees det på barne-tv og jeg ligger rett ut på sofan.

Samme her! Jeg har planer om ikke å bli for avhengig av et babyforum. Det kan bli for mye av det gode, og jeg har en datter som fortjener oppmerksomheten mer enn dere ;) Håper dere forstår :)

Tosola

Samme her! Jeg har planer om ikke å bli for avhengig av et babyforum. Det kan bli for mye av det gode, og jeg har en datter som fortjener oppmerksomheten mer enn dere ;) Håper dere forstår :)

Tosola

Har tydeligvis blitt så hekta på babyforum allerede at gubben mobber meg for at jeg stadig er innom å kikker :D nå skal vi se på film så fikk streng beskjed om å legge bort telefonen

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Koser meg i Tyrkia med sol, varme og god mat jeg :)

Hehehe! :D Jeg er her! Har vært på reisefot noen dager, så har vært litt mindre aktiv, men nå er jeg endelig hjemme! :D

Har tydeligvis blitt så hekta på babyforum allerede at gubben mobber meg for at jeg stadig er innom å kikker :D nå skal vi se på film så fikk streng beskjed om å legge bort telefonen

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014
haha mannen min pleier å spørre meg om jeg er på jobbXD godt jeg ikke er alene om å ha en mann som legger merke til min avhengighet :P

Har vært oppi skauen i dag å bedrevet litt vedarbeid:-) lite tid til BV da dessverre:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Jeg har jo ryddet i dag takket være deg Stoltmor90! :D :D Men nå er jeg her igjen.

På dagtid i helgene har vesla første prioritet.
I dag har vi vært i barnebursdag, også skal det nå gjøres litt i hjemmet innimellom også.
Og nå er det snart sove kjenner jeg.

Back
Topp