Juni!!!!!

Ååh kjenner panikken griper meg litt :o begynner å grue meg til fødselen :S er så forferdelig grusomt vondt!!! Wæææ

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

JIPPI! Endelig :)

Kjenner panikken tar meg litt! Har termin i dag og er kjempe klar for at noe skal skje men når jeg begynner å tenke på fødsel blir jeg stresset! Er så spent på hvordan alt vil bli. Ikke enkelt å være førstegangs :p så stresser jeg med overtid, har ikke lyst å gå på overtid. Jeg mener at når d er ivfbarn så er terminen så sikker som den kan bli og at barnet da er ferdig ved termin. Men dessverre her jeg bor så setter de deg ikke i gang bare pga dette! Blææ!

Jippi! :D

Gleder meg til fødsel jeg, for det var en så fin opplevelse sist gang. Vondt, ja, men det er tross alt kun en kort stund om man ser det i det store, og det er sååååå verdt det :love017

Er spent på om hun kommer før slik som storesøsteren (39+1) eller om jeg er så "heldig" å måtte gå over denne gangen.. Satser på at sex og turer (og kanskje litt husarbeid) gjør sitt for modningen :happy119

Kjenner panikken tar meg litt! Har termin i dag og er kjempe klar for at noe skal skje men når jeg begynner å tenke på fødsel blir jeg stresset! Er så spent på hvordan alt vil bli. Ikke enkelt å være førstegangs :p så stresser jeg med overtid, har ikke lyst å gå på overtid. Jeg mener at når d er ivfbarn så er terminen så sikker som den kan bli og at barnet da er ferdig ved termin. Men dessverre her jeg bor så setter de deg ikke i gang bare pga dette! Blææ!

Selve termindatoen er jo kun en dato og selv om du vet når befruktningen skjedde så er jo +-2 uker normalt. Barnet er nok ferdig, men ikke helt klart. Vet om flere som har blitt satt i gang, og det har vært rimelig tøffe fødsler for flere av dem. Uansett så kommer den jo snart ut:)

Hurra for juni! Termin om 3 dager, er så spent! Er min første, har masse kynnere og kjenner kroppen klargjør seg hver eneste dag nå! Plutselig så skjer det, det er faen meg mer spennende enn noe annet i verden!!!

Yeyeyeyeeee! Juni! Nå er måneden vår kommet! Shit pomfritt, hihi :) :)

5 dager til OULtermin, menstermin i morgen, som jeg stoler mer på siden jeg vet når mini ble laget:)

Jeg prøver å nyte deilig vær, at kroppen er levelig, date med min kjære i kveld, og at livet egentlig bare er behagelig nå. Straks snus alt på hodet, og det blir fantastisk det også. Men mannen og jeg fant plutselig ut at disse dagene er våre siste aleine på en lang stund, så vi har blitt litt opptatt av å nyte de og hverandre litt ekstra :)

Ha en strålende søndag jenter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp