Juni snupper :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Hva skal dere på nyttårsaften? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Middag hos svigers, deretter besøk og gløgg hjemme hos oss:-)

Her får vi besøk av vennepar og unger. Blir nok en tidlig kveld på oss og, da vi kommer til å sende opp noen raketter for unga tidlig. Siden dem er litt for små til å være oppe så lenge. Nyttårskvelden er ikke helt det samme når man får unger, men et helt greit det og. Koser meg for det:)

Den skal ej og lillegutt feire me mamma og pappa min! Blir å sende opp nokken tidlige raketter slik at han får sjå! Så kommer sikkert nokken tanter og onkler av mej på besøk! Så håper ej at lillegutt ik blir for redd alt smellet kl 00:00 !

Her får vi besøk av vennepar og unger. Blir nok en tidlig kveld på oss og, da vi kommer til å sende opp noen raketter for unga tidlig. Siden dem er litt for små til å være oppe så lenge. Nyttårskvelden er ikke helt det samme når man får unger, men et helt greit det og. Koser meg for det:)
Så koselig. Det er bra :-)

Den skal ej og lillegutt feire me mamma og pappa min! Blir å sende opp nokken tidlige raketter slik at han får sjå! Så kommer sikkert nokken tanter og onkler av mej på besøk! Så håper ej at lillegutt ik blir for redd alt smellet kl 00:00 !
Kose dere masse :-) får håpe det :O

Jeg må være oppe en stund idag :-( må ha 14-16 timer søvn natt til mandag.. legge meg rundt fire og stå opp ett :-) 10 timer burde gjøre så jeg legger meg tidlig. Er jævlig trøtt og blir fort overtrøtt og da er det vanskelig å sove. Må ihvertfall ha 12 timer for å fungere ute i noen timer, ellers dagen etter er batteriene helt tomme :p

Vi er 4 vennepar som samles. 8 voksne og 11 barn fra 6 år og nedover..... Barna er gode venner og storkoser seg. De legger aeg i alle mulige rom og etterpå koser vi voksne oss i lag!

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Vi skal til naboen, som er mannens bestekompis. Vært der tidligere og, veldig koselig og deilig å være så nære hjemme.

Vi pleier å kun være oss:) men i år skal vi til svogeren min og familien hans:)

blir nok hjemme og slapper av i år. i fjord var vi en hel vennegjeng som var samlet hjemme hos oss,men i år har alle jobb,så blir nok rolig,kansje kjøre ut og se på rakettene eneste :)

Skal egentlig ha besøk,men har fått omgangssyken.. Så spørs :/

Vi er 4 vennepar som samles. 8 voksne og 11 barn fra 6 år og nedover..... Barna er gode venner og storkoser seg. De legger aeg i alle mulige rom og etterpå koser vi voksne oss i lag!

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Så koselig :-)

blir nok hjemme og slapper av i år. i fjord var vi en hel vennegjeng som var samlet hjemme hos oss,men i år har alle jobb,så blir nok rolig,kansje kjøre ut og se på rakettene eneste :)
Åja. Håper du koser deg for det :-)

Back
Topp