Juni signatur 2013:) ?

CasMal

Forelsket i forumet
Hei hei jenter:) Er det noen av dere som vet om det er blitt bestemt eller Evt vært noe avstemmining for hvilken signatur vi juni jenter kan bruke?? prøvde å lete litt, men fant ingenting:-/ hadde jo vært koselig med en egen signatur:) Så hva sier dere jenter, skulle vi startet en avstemmining på litt forskjellige signaturer?? (dersom det ikke allerede har vært da, og jeg har oversett) Hehe:)

Jeg har ikke sett noe sånt heller.. men vet ikke hvordan det normalt fungerer.. ;)

Er det sånn at vi lager forslag da eller ? og så stemmes det mellom de som er levert inn ?

Ja synes t er en god ide:) de som vil kan jo lage alternativer også stemmer vi:)

Kult. Alle som vil lager forslag, så stemmer vi!:)

Skal vi lage en tråd der hvor vi oppfordrer til å lage signatur..?
Vi kan jo legge den ut i dag.. og så ha frist til og med neste søndag for eksempel ?

Høres ut som mange bra forslag:) det jeg husker vi gjorde på februar, var at en lagde en avstemningstråd! Der hun som laget tråden la inn en hel haug med forslag, så kunne hver enkelt stemme den de syntes var finest:) dette syntes jeg var veldig oversiktlig og bra:) da får man litt mer oversikt, enn om alle legger inn litt hver på en tråd som kommer til å bli kjempe lang...:) Men jeg er med uansett hva vi bestemmer oss for å gjøre:) jeg kan Evt prøve i kveld når ungene er lagt og lage en avstemningstråd. Har aldri gjort det før, men kan alltids se om jeg klarer det:)

Jeg tenker at det er litt for tidlig enda.

Jeg synes vi burde vente til alle som har termin i juni har flyttet hit inn.
Det er jo mange som enda ikke har fått positiv test, og som ikke vet at de skal ha en juni-13 baby. 

Så jeg stemmer for å vente 2-3 uker slik at alle skal få være med:) 

Jeg er enig med blingbling. Bør vente til alle er flyttet inn hit:) Ellers vil endel aldri få mulighet til å være med å lage signatur/velge en. Ved å sette en god dato frem vil vi kanskje også få inn kjempemange fine signaturer:D

Det er en kjempe kos ide.
Men ejg vil helelr vente til alle snuppene har kommet inn, å at alle har passert 12 uker :D

Føler meg litt dum nå, men åssen signatur og sånn er det snakk om?? Er helt blank jeg :P

Ser det at vi bør vente til alle har fått muligheten til å komme inn! MEN det betyr jo ikke at vi ikke kan lage en tråd hvor vi oppfordrer folk til å lage signatur!! Hvis det går lengre tid så har vi jo mulighet til å få en skikkelig fin en!! 

Jeg kan lage tråden hvis vi oppfordrer til å lage signatur jeg ...!?

Kjenner jeg er i slaget idag både til å lage tråden og lage signatur !!!

Back
Topp