Juni-jentene er snakkesalige :D

Ikke dårlig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har nok sin forklaring i at det nå er fødselsboom i juni, så er nok flere her inne enn på andre av forumene.

Har nok sin forklaring i at det nå er fødselsboom i juni, så er nok flere her inne enn på andre av forumene.
Ja, er det det? Mange som føder i juni enn andre mnd?:) var rekordmange som fødte i oktober da jeg fikk sønnen min. God på å time de rette månedene;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mange som timer for å få i juni/juli for å få barnehageplass. Tydelig fullt på sykehusene samtidig som det også er ferieavvikling der. Det var hektisk på mitt lokalsykehus da jeg kom inn med tidlig vannavgang nå i starten av juli. Jeg har ikke greid å time noen av de fem gangene jeg har vært gravid, men vet om de som slutter prøvingen for å unngå å få høstbarn av frykt for å ikke få barnehageplass. Jeg har selv en gutt født i slutten av september som ikke fikk barnehageplass så har forståelse for at noen vil forsøke å time fødselen, selv om jeg i ettertid er glad for at gutten min nesten var to år før han starta i barnehagen, så ble det et puslespill for å få det til å gå opp uten barnehageplass.

Back
Topp