Juni here we come!

JuneMama

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Heisann.

Jeg er da en 35-åring som sammen med min samboer prøver på vårt første barn.

I dag er jeg dpo 13 og har fått en positiv g-test! ❤️Så det vil jo si at jeg kan komme inn hit fra prøvegruppen da.

Om Appen min er korrekt, så sier den at termin vil bli rundt 2.Juni. :)

Hadde en MA i Juli, så har vært utrolig heldig med at det klaffet på første pp etter dette :)
Så krysser fingrene for at spiren sitter :)
ImageUploadedByBV Forum1474390955.936001.jpgImageUploadedByBV Forum1474390965.957834.jpg
 
Velkommen hit:)
 
Heisann.

Jeg er da en 35-åring som sammen med min samboer prøver på vårt første barn.

I dag er jeg dpo 13 og har fått en positiv g-test! ❤️Så det vil jo si at jeg kan komme inn hit fra prøvegruppen da.

Om Appen min er korrekt, så sier den at termin vil bli rundt 2.Juni. :)

Hadde en MA i Juli, så har vært utrolig heldig med at det klaffet på første pp etter dette :)
Så krysser fingrene for at spiren sitter :)
Vis vedlegget 198023Vis vedlegget 198024
Gratulerer så mye =)
 
Gratulerer! Vi håper virkelig den sitter denne gangen! :) Hvor sent hadde du MA sist om det er lov å spørre om? :(
 
Gratulerer! Vi håper virkelig den sitter denne gangen! :) Hvor sent hadde du MA sist om det er lov å spørre om? :(

Klart det er lov å spørre :)
Jeg hadde en MA i uke 7 mener jeg, men fant ut av det i uke 8.
Hadde hatt småblødninger siden uke 4, men tidlig ul viste at alt var bra i uke 6.
Begynte å blø en god del når uke 8 begynte og ringte KK og spurte om å få komme på ny ul.
Da sa de at det dessverre ikke var noe liv der og at utviklingen stoppet i uke 7.

Det er veldig tøft med en MA, så jeg er veldig lykkelig og takknemlig for å ha blitt gravid så raskt igjen ❤️
 
Klart det er lov å spørre :)
Jeg hadde en MA i uke 7 mener jeg, men fant ut av det i uke 8.
Hadde hatt småblødninger siden uke 4, men tidlig ul viste at alt var bra i uke 6.
Begynte å blø en god del når uke 8 begynte og ringte KK og spurte om å få komme på ny ul.
Da sa de at det dessverre ikke var noe liv der og at utviklingen stoppet i uke 7.

Det er veldig tøft med en MA, så jeg er veldig lykkelig og takknemlig for å ha blitt gravid så raskt igjen ❤️
Huff det hørtes virkelig ikke ut som en hyggelig opplevelse ♡
Selv om man vet sjansene er større før uke 12 for at noe skal skje, så er det jo likevel et sjokk når det skjer. Kjempeglad på dine vegne at du ble gravid igjen så fort! Så håper jeg virkelig den sitter nå! Og takk for at du delte historien din ♡
 
Huff det hørtes virkelig ikke ut som en hyggelig opplevelse ♡
Selv om man vet sjansene er større før uke 12 for at noe skal skje, så er det jo likevel et sjokk når det skjer. Kjempeglad på dine vegne at du ble gravid igjen så fort! Så håper jeg virkelig den sitter nå! Og takk for at du delte historien din ♡

Tusen takk ❤️
 
Back
Topp