Jeg har lagt merke til at det alltid er flest som er innpå juni gruppa. Er vi så mange flere med termin i juni, eller er vi bare generelt mer på dataen? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hjelper litt til selv om jeg tilhører maihar termin 29/5 og gikk tre dager over forrige gang så lurer på om jeg skal ha en liten tå her inne og sniker derfor endel
![]()
Enig! Har faktisk nesten ikke sett det i det hele tatt på dette forumetSyns det er fantastisk hvor lite drittslenging og stygge kommentarer det er her, med tanke på alle nettrollene jeg ser feks på facebook. Fantastisk å ha en så trygg platform for å få ut frustrasjoner og gleder![]()
Mange som har kommet seg inn på lukka forum ?de som har termin i juni ?
![]()
AhDet er en del jenter der inne nå, og folk kommer til etterhvert som dagene går. Manlger du innlegg m.m. for å komme deg inn? Synes selv det ikke er så stor forskjell ennå på å være der og i den vanlige termingruppa, så man går ikke glipp av noe foreløpig. Blir vel litt mer fremover når man "kommer ut av skapet" etter å ha bikket 12 uker.![]()