Juni gruppa mest aktive

Hm kanskje det er så mange som er redusert av kvalmen og derfor ikke får gjort stort annet enn å være her? :D Hehe idag har jeg vært hjemme fra jobb, og nå ble jeg endelig god nok form til å komme meg opp av senga, da endte jeg jammen meg i stolen med ipaden i fanget :rolleyes: skal snart samle styrke til å kjøre og hente sønnen min på skolen

Men btw, hvordan ser du hvor det er flest folk?

Tror det var skrevet at vi er ca 170stk her på terminlista:)

Fant ut hvordan jeg ser det, hehe så morsomt at jeg er med i en så generelt ivrig gruppe, siden jeg er sykt ivrig selv :p

Bare å holde den gode trenden :D

Herlig gjeng! Også er vi nokså "nygravide", så iveren er litt ekstra på topp. Juli-gjengen kommer etter med stormskritt, men den er ikke fulltallig ennå. Uansett - "we are the champions"! ;)

Jeg hjelper litt til selv om jeg tilhører mai:) har termin 29/5 og gikk tre dager over forrige gang så lurer på om jeg skal ha en liten tå her inne og sniker derfor endel;)

Syns det er fantastisk hvor lite drittslenging og stygge kommentarer det er her, med tanke på alle nettrollene jeg ser feks på facebook. Fantastisk å ha en så trygg platform for å få ut frustrasjoner og gleder :)

Syns det er fantastisk hvor lite drittslenging og stygge kommentarer det er her, med tanke på alle nettrollene jeg ser feks på facebook. Fantastisk å ha en så trygg platform for å få ut frustrasjoner og gleder :)
Enig! Har faktisk nesten ikke sett det i det hele tatt på dette forumet :)

Vi er mange da. Og mange som tydeligvis liker å skravle.

Mange som har kommet seg inn på lukka forum ? :) de som har termin i juni ? :)

Det er en del jenter der inne nå, og folk kommer til etterhvert som dagene går. Manlger du innlegg m.m. for å komme deg inn? Synes selv det ikke er så stor forskjell ennå på å være der og i den vanlige termingruppa, så man går ikke glipp av noe foreløpig. Blir vel litt mer fremover når man "kommer ut av skapet" etter å ha bikket 12 uker. :)

Det er en del jenter der inne nå, og folk kommer til etterhvert som dagene går. Manlger du innlegg m.m. for å komme deg inn? Synes selv det ikke er så stor forskjell ennå på å være der og i den vanlige termingruppa, så man går ikke glipp av noe foreløpig. Blir vel litt mer fremover når man "kommer ut av skapet" etter å ha bikket 12 uker. :)
Ah :) skjønner ;) søkte om å komme inn i går , ikke fått noe svar enda :) kunne vell ta noen dager :)
Er litt mer action litt senere tenker jeg :) man føler seg litt på stedet hvil nå :p tiden går så treigt :)

Back
Topp