Juni babyer på rullebånd..

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Ååååhhh er så mye som skjer på juni nå. Kjenner jeg blir utålmodig av å være der inne å lese.. Tror jeg må lage meg et forbud mot å gå inn. :D ;)

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

hehe :) Kommer til å gå fort nå da!! Ser du har termin dagen etter meg.. Kjenner meg utålmodig selv...Tar en uke om gangen...om en uke kan jeg si at det bare er 3 uker til termin :)

Ahh!! Skikkelig utålmodig selv å jeg er bare 34 + 5!! Litt spennende å lese inne på juni men jeg blir grådig misunnelig!! Hihi jaja.. Vår tid kommer den og :)

Jeg sniker også fælt der inne;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har termin 28 juli nesten en måned etter dere "/ kjipt å ha så sent :p

Jeg tør ikke å snike inne på juni, jeg prøver fremdeles å overbevise meg selv om at det er lenge igjen til babyen kommer, slik at jeg har god tid til alt jeg skal ha gjort først. :)

Ja mye action inne på junibabyene, føler det er så lite action hos oss for tiden men jeg tror det er like før juli babyene ruller ut nå :) er like spent hver morgen jeg logger meg på for å se om det har skjedd noe med noen av dere. :) spennende tid dette her altså. ;) nåler det ikke lenge til de første av oss har termin også.. :)

Ja mye action inne på junibabyene, føler det er så lite action hos oss for tiden men jeg tror det er like før juli babyene ruller ut nå :) er like spent hver morgen jeg logger meg på for å se om det har skjedd noe med noen av dere. :) spennende tid dette her altså. ;) nåler det ikke lenge til de første av oss har termin også.. :)

Var over 30juni babyer før juni kom. .... så vi må gjør en skikkelig innspurt for å slå den... hehe. .. selv er jeg nå hjemme i perm og straks 38uker så begynner bli utolmodig.. Prøver å være mentalt forberedt på overtid. Altså 2 uker fra Lørdag +11 dager. .. huff, håper han kommer snart. ...

Var over 30juni babyer før juni kom. .... så vi må gjør en skikkelig innspurt for å slå den... hehe. .. selv er jeg nå hjemme i perm og straks 38uker så begynner bli utolmodig.. Prøver å være mentalt forberedt på overtid. Altså 2 uker fra Lørdag +11 dager. .. huff, håper han kommer snart. ...

Ja det var myyye action på juni før juni begynte, juli babyene lar vente på seg i forhold, hehe.. Skjønner du er utålmodig, er Max utålmodig selv også å jeg er bare 36 + 2. Egentlig så har vi ikke lenge igjen men dagene snegler seg avgårde. Jeg har Max 5 uker å 3 dager igjen hvis jeg blir gående 11 dager over, håper ikke det skjer men jeg har belaget meg på overtid hele veien men nå som jeg er så "nærmt" så klarer jeg ikke la vær å tenke på at det KAN jo skje før. Hehe..

Tenk så koselig det blir å få våre små i armene våre! Gleder meg masse!

Jeg tør ikke å snike inne på juni, jeg prøver fremdeles å overbevise meg selv om at det er lenge igjen til babyen kommer, slik at jeg har god tid til alt jeg skal ha gjort først. :)
Må si meg enig her... begynt på vognteppe som jeg vil ha ferdig til ungen kommer + må lese et par fødselsbøker, så han kan bare vente på seg enn så lenge...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Er "bare" 36+2 så det kan enda gå noen uker før han melder sin ankomst. Kjenner at jeg om en uke eller to i grunn kan ha født, men det bestemmer jo ikke jeg... :)

Mamma gikk litt over med alle oss, så da er vel sannsynligheten stor for at jeg gjør det samme? Blæ...

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Håper de får fart på seg snart disse barna... Nå runder jeg straks 37 uker og håper at han kommer seg ut snart!!! :P

Hehe, glad jeg ikke er like utålmodige som dere!! Jeg har ikke rukket å bli totalt lei ennå, til tross for en kranglete hofte som er ganske vond.... Så her håper jeg mini venter i alle fall til 1. Juli (men da må han gjerne komme også, altså!! ). Men for å være på den sikre siden forventer jeg ikke å ha han på utsida før 10. Juli..... (Hakke no tro på lang overtid, blir antagelig å få igangsatt om han ikke kommer i rimelig tid etter termin.... )

Med alle disse kremene som er å få kjøpt så er det jo kjedelig at det ikke er tålmodighet på noen av dem, hihi!!

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

Back
Topp