Juni - 2020 ☘️

Var så dum at jeg tok en test allerede i dag, 9 dpo :facepalm: kom en supersvak strek, men kan like godt være skyggestrek, var såpass svak.. Gleder meg til å få tester i posten i morgen, så spent! Håper den kan være enten blendahvit eller litt mer tydelig(helst det siste selvfølgelig), anbefales ikke å teste så tidlig, blir jo bare enda mer usikker :rolleyes:
Blir spennende å følge med på oppdateringer fra deg!:)
 
Veldig vanskelig å fange på bilde, men vises bedre i virkeligheten :) streken kom med en gang!
Tar sikkert ny test allerede i kveld :hilarious:
Testene mine er alltid sterkest på ettermiddag/kvelden.
 

Vedlegg

  • IMG_20200703_054807.jpg
    IMG_20200703_054807.jpg
    23,7 KB · Visninger: 73
  • IMG_20200703_054535.jpg
    IMG_20200703_054535.jpg
    16 KB · Visninger: 76
Jeg ruger på to egg! Ble litt overrasket da vi kom på klinikken i dag og de ville sette inn begge de eggene vi hadde. Shit så skummelt! Tenk om begge fester seg og begge deler seg i to eller flere :nailbiting:
 
Jeg ruger på to egg! Ble litt overrasket da vi kom på klinikken i dag og de ville sette inn begge de eggene vi hadde. Shit så skummelt! Tenk om begge fester seg og begge deler seg i to eller flere :nailbiting:
Så spennende!
 
Jeg ruger på to egg! Ble litt overrasket da vi kom på klinikken i dag og de ville sette inn begge de eggene vi hadde. Shit så skummelt! Tenk om begge fester seg og begge deler seg i to eller flere :nailbiting:
Vi satte også inn 2 egg, men endte opp med 1 gutt Ikke sikkert begge fester seg. Men d hadde jo vært morro da
 
Jeg ruger på to egg! Ble litt overrasket da vi kom på klinikken i dag og de ville sette inn begge de eggene vi hadde. Shit så skummelt! Tenk om begge fester seg og begge deler seg i to eller flere :nailbiting:

Så gøy!! Vil tro det er nervepirrende! Gratulerer som ruger:)
 
Har hatt uttak i dag. Litt mer smerter enn sist, men gikk fint :) fikk ut 11 egg, er superfornøyd med det. Gynekologen sa på ultralydtimen at hun trodde vi kom til å få ut 6.

Denne gangen vil de dyrke til blastocyst. Er spent og håpefull kjenner jeg :)
 
Så rart. Jeg er og hos Hausken (Bergen). Har fått god oppfølging hele veien. Synes legen jeg var hos på fredag var litt rask og følte han hadde dårlig tid. Stussa litt da han snakket om en lysbryter. Måtte spørre om han mente jeg skulle slå av lyset. Ikke at det er et problem, men det er uvant å bli bedt om det i en slik setting.

Lykke til!


Takk:)
Tror bare de var veldig travel på tirsdag. Det ble en dårlig kombinasjon når jeg var sliten og emosjonell :)
 
Vi satte også inn 2 egg, men endte opp med 1 gutt Ikke sikkert begge fester seg. Men d hadde jo vært morro da

Blir det to er jeg ferdig med barn. Tre er nok, to er litt lite synes jeg. Men noen ganger må man være fornøyd med det man får. Uten å misforstå så er jeg evig takknemlig for den gutten vi har :Heartred , men det er noe med det å vokse opp med søsken. Selv har jeg tre søsken, og det er helt fantastisk!
 
Blir det to er jeg ferdig med barn. Tre er nok, to er litt lite synes jeg. Men noen ganger må man være fornøyd med det man får. Uten å misforstå så er jeg evig takknemlig for den gutten vi har :Heartred , men det er noe med det å vokse opp med søsken. Selv har jeg tre søsken, og det er helt fantastisk!
Jeg har også lyst på 3 barn, men mannen er fast bestemt på 2 desverre, så da må jeg bare respektere det :(
 
Jeg har også lyst på 3 barn, men mannen er fast bestemt på 2 desverre, så da må jeg bare respektere det :(

Jeg kunne hatt fire, fem, seks, syv om jeg fikk lov. Men det har jeg innsett for lenge siden at ikke kommer til å skje:stop: Delvis fordi han jeg bor med nok nøyer seg med to, men kan gå med på tre ;)
 
Det var trist @Blåklokke78. Nyt vin og spekeskinke i sommer :Heartred Så er du klar til høsten igjen:)
 
Veldig vanskelig å fange på bilde, men vises bedre i virkeligheten :) streken kom med en gang!
Tar sikkert ny test allerede i kveld :hilarious:
Testene mine er alltid sterkest på ettermiddag/kvelden.
Skimter noe! Du er 10dpo idag du også, er det blasto du satt inn eller? Jeg har enda ikke testet, men holder på å gå på veggen:nailbiting:
 
Jeg ruger på to egg! Ble litt overrasket da vi kom på klinikken i dag og de ville sette inn begge de eggene vi hadde. Shit så skummelt! Tenk om begge fester seg og begge deler seg i to eller flere :nailbiting:
Woooow!! Gratulerer, det er jo fantastisk! ❤️❤️ Er du hos Hausken? Kva sa dei om kvaliteten på embryoa då? Tenker at det iallfall gir større sjanse for klaff då! :D Åh, kryssar verkeleg fingrar og tær!
 
Back
Topp