Juni 2014 har et skjult forum - klikk her for å finne ut om du kan få tilgang!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei damer :)

Juni 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Janet hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Følg stegene beskrevet på bildet nedenfor. (OBS. Kan ikke gjøres fra app - gå inn på nettleser fra mobil/nettbrett hvis du ikke har tilgang til PC.) Hvis du har søkt og mener du oppfylte kriteriene men ikke fått tilgang - send en pm til tilgangsansvarlig Limitless for å sjekke om det kan ha hendt en feil.

1.png

2 (1).png

Last edited by a moderator:
The Flying Scotsman her. Eg skriver fra papatalk på mobilen min. Eg vil gjerne ha tilgang visst dere vil det.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

The Flying Scotsman her. Eg skriver fra papatalk på mobilen min. Eg vil gjerne ha tilgang visst dere vil det.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Hvis du vil ha tilgang til Skjult forum må du sende en privat melding til Stoltmor90 :)

Veldig gjerne det men har visst ikkje denne funksjonen her på papatalk på mobilen. Er det ei Løysing at eg skriv det her ?

Termin 8 Juni 2014

Veldig gjerne det men har visst ikkje denne funksjonen her på papatalk på mobilen. Er det ei Løysing at eg skriv det her ?

Termin 8 Juni 2014

Termin 8 Juni 2014

Nå har jeg sendt melding på vegne av deg :) Så regner med at du får tilgang i neste runde når moderatorene godkjenner :)

Jeg vil være med i den skjulte gruppen -men hvem skal jeg henvende meg til? Noen som kan hjelpe?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor lang tid tar det å få tilgang ca? :)

Hvordan finner man ut hvor mange innlegg man har skrevet?:oops:

Og vet noen hvordan man endrer nick fra app (iPhone). Har sett på FAQ men beskrivelsen der får jeg ikke til å fungere. Noen tips?

Hei! Nå oppfyller jeg kravene :) Men jeg klarer ikke å sende pm fra appen! :oops:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hei.

Du må søke via nettleser eller pc.
Tilgangsansvarlig får ikke gjort noe før du har sendt søknad som beskrevet i første innlegget her.

Hva er dette skjulte forumet for noe da?

Hei.

Det er et underforum her på juli 2014 hvor en kan snakke litt mere privat.
Innleggene som blir skrevet der er ikke mulig å søke opp via google. Så da kan man prate om ting man ikke ønsker å dele på åpent forum.

Hvor er dette forumet? Jeg har gjort som beskrevet o begynnelsen av denne tråden..

Back
Topp