Juneb!?!

Klesklypa

Gift med forumet
Hei[:D]
Kordan går det med forholdet til X`n??
Lenge siden du har skreve noke om det no. Har han skjerpa seg??

Dytter!
Lurer jeg å på å[:)] Har tenkt mye på det faktisk, var helt sjokka over alt som skjedde da![&:]

heeei[:D] det går ikke bedre for 5 flateøre..:! er så lei... men nå gidder jeg ikke bry meg mer med det ;P har virkelig prøvd alt.. hehe!! har jo kontakt med faren hans heletiden da.! :) skal dit på søndag og da er jo x'en der.. men trur ikke han kommer til og skjerpe seg! isåfall skal jeg fortelle dere det ja[8D] hehe!

Han er og blir en idiot!! Ikke bare pga sitt manglende forhold til Nora, men også fordi han gav slipp på Junejenta vår...
Han sitt tap!!!!! Kronidioten..

Men nå har Junebug det braaaaaaaaa!!!!!!! *hjertehjertehjerte*

jaaaaa[:D][:D]

Har lurt på dette og, men tenkte juneb kanskje ikke ville snakke noe mer om det[8D]
Synd at det ikke går noe særlig bra, men som Trone sier; det er hans tap, både av deg og Nora!

Lykke til ihvertfall! Er jo flott at du vil holde kontakt med hans familie, det setter de sikkert pris på [:)]

ja klart det :) faren hans har jeg veldig god kontakt med.. han har vært her 2 uker på rad nå med 3 kilo godis til meg[:D][:D] han er suuper... og veeeldig intr i og se Nora og det er jeg utrolig glad for :) x'en min er og forbli en idiot...

ORIGINAL: Trone

Han er og blir en idiot!! Ikke bare pga sitt manglende forhold til Nora, men også fordi han gav slipp på Junejenta vår...

weeee <3 <3 <3 <3  

ORIGINAL: Trone

Jepp, og ho hadde ikkje hatt Marius dersom han hadde prøvd å skjerpe seg (og så ville han mislykka uansett)..  ;D

Back
Topp