Jumparoo??

Sommernurkftw

Elsker forumet
Februarbarna 2020
MayDay2021
Er en sånn sittei og hoppedings med beina nesten nedi gulvet.
Noen som har hørt om den? Kommentarer?

Aldri hørt om... Men jeg utfordrer deg til å spørre på generelt [8D]

Ikke fan da får jeg høre at jeg er en dårlig mor som TENKER på å putte ungen i en sånn!!1111 [8D]

ORIGINAL: Sommernurkftw

Ikke fan da får jeg høre at jeg er en dårlig mor som TENKER på å putte ungen i en sånn!!1111 [8D]

Fnis [:D]
Jeg har vært og lånt hoppehuske i dag jeg, og den skal testes i morra. Er ikke akkurat det jeg tør å reklamere for på face [8D]

Ja det er en sånn sittei og hoppedings..har det tuppa men det er vist FYFY!!
men tuppa koser seg i den en liten stund hver dag :) litt skader ikke?? mener jeg.. :)
brukes med måte:)

Helt enig Wenche22, alt med måte! Jeg har ikke en slik selv og har ikke tenkt å kjøpe.. Har hørt mest negative ting om dem, at det ikke er sunt for småtassene..

Vi har en sånn! Den er veldog populær her i huset. Og det er nå med den som med alt annet...alt med måte. Lilletuppa her har vært så krevende at det er gull verdt at hun kan sitte der å aktivisere seg selv i 5-10 minutter i slengen. Da får jeg spist en skive eller hengt opp litt tøy uten at hun bare skriker. Vi kan godt anbefale den...men som sagt med måte! Forresten, den er jo veldig dyr da, men vi kjøpte vår på finn.no til under halv pris!

Da jeg var baby elsket jeg visst å henge i sånn hoppetusse som man henger i døråpningen, jeg brukte den mye i følge mamma og pappa....jeg har ingen probler i dag og har heller aldri hatt det! [;)]

Min kjære mor sendte mld og lurte på om hun kunne kjøpe en til snuppa, kan jo ikke si nei akkurat, men ville høre om noen hadde erfaring med den, og ja som sagt, ALT med måte [:D]
Takk for kjapp tilbakemld jenter [:)]

Er det sånn jeg hadde når jeg var liten tro?

Den var festet i dørkarmen mellom stua og kjøkkenet så ble jeg visst plassert oppi der mens mamma lagde middag.
Tror ikke jeg tok skade av det...

Men, jeg tror kanskje jeg var litt eldre??

Back
Topp