Julitråden!

Bør ikke være noen overraskelser. Men jeg liker å ha kontroll. Bare sjekke at det er rett. Og at ikke noen tar opp lån i mitt navn og sånn. Ikke at det er så trolig. Bare greit å ha sjekket synes jeg
Er ikke alle som er kommet med leste jeg
 
Bør ikke være noen overraskelser. Men jeg liker å ha kontroll. Bare sjekke at det er rett. Og at ikke noen tar opp lån i mitt navn og sånn. Ikke at det er så trolig. Bare greit å ha sjekket synes jeg

Enig. Ingen overraskelser her heller :)
 
Er ikke alle som er kommet med leste jeg
Kan muligens ta litt tid ja, så jeg kommer til å sjekke av og til jeg. Bare fordi jeg er litt nerd på økonomi.

Mannen har mer enn meg. Han har mastercard i banken (for han er total-kunde så de sender ham det om han vil eller ei, alltid hatt det. Skummel praksis) i tillegg til trumfen som er den han bruker til vanlig.

Egenelig er vel lånekassen også usikret gjeld? Men den fremkommer kanskje i den andre oversikten over gjeld sammen med huslånet og billånet når bankene søker oss opp, og derfor ikke trenger være med her.

Det er jo aller mest for at bankene skal se samlet gjeldsramme og ikke gi for mye. Men greit med innsikt i egen økonomi. Men godt å ikke få overraskelser her
 
Jeg våknet av meg selv før alarmen til mannen. Sjekka ikke klokka og prøvde å sove mer. Han slo av alarmen sin og sovnet igjen. Jeg vekket ham 6.20.

Yngste våknet litt før 7 og eldste ca 7.30. Mellomste sover enda og bør sove en time til. Det spørs når disse to er i gang.

Jeg ligger, men burde stå opp og sette igang vaskemaskina, tømme oppvaskmaskina og begynne på listene mine. Jeg føler at formen er bedre nå og jeg klør i fingrene etter å lage lister, sortere klær, pakke og legge planer.
 
Jeg våknet av meg selv før alarmen til mannen. Sjekka ikke klokka og prøvde å sove mer. Han slo av alarmen sin og sovnet igjen. Jeg vekket ham 6.20.

Yngste våknet litt før 7 og eldste ca 7.30. Mellomste sover enda og bør sove en time til. Det spørs når disse to er i gang.

Jeg ligger, men burde stå opp og sette igang vaskemaskina, tømme oppvaskmaskina og begynne på listene mine. Jeg føler at formen er bedre nå og jeg klør i fingrene etter å lage lister, sortere klær, pakke og legge planer.
Da var dagen i gang :) håper du føler deg bedre, kjipt å være syk i ferie
 
Da var dagen i gang :) håper du føler deg bedre, kjipt å være syk i ferie
Føler meg litt bedre i dag ja. Hoster fortsatt og delvis tett i nesen men ikke like tung i kropp og hode.

Planen for i dag er biblioteket. Sånn på sikt er planen å gjøre noe alle dager, men jeg har egenelig bare to konkrete planer så vi får se resten av uka. En dag eller to kan "noe" være andre unger også. Naboen drar på ferie på onsdag, den andre naboenes feriegjester drar El ikke før rundt helga tror jeg, så noe "ut av huset tid" kan vi få til der også. Særlig eldste trenger å gjøre noe annet enn å sitte med nettbrett og mellomste trenger å sosialiseres, hun blir rastløs.
 
God morgen, og jeg ønsker juli hjertelig velkommen :D
 
Back
Topp