Julitråden!

Såpass ja! Det er imponerende å bake uten det!
Vi har vært melkefri siden 2006...så ble eggene fyfy i januar 2009, det var vanskelig :( men jeg ble flinkere! :) så hadde jeg mestra det så innmari! verden tenkte: “la oss gi en unge cøliaki og se om hun finner ut av det!” ;) det var i 2015...og det har tatt tid å bli bra
 
Vi har vært melkefri siden 2006...så ble eggene fyfy i januar 2009, det var vanskelig :( men jeg ble flinkere! :) så hadde jeg mestra det så innmari! verden tenkte: “la oss gi en unge cøliaki og se om hun finner ut av det!” ;) det var i 2015...og det har tatt tid å bli bra
Krevende.

Vi har vært uten egg en del år, men nå er det bare nøtter vi unngår.
 
Vi har vært melkefri siden 2006...så ble eggene fyfy i januar 2009, det var vanskelig :( men jeg ble flinkere! :) så hadde jeg mestra det så innmari! verden tenkte: “la oss gi en unge cøliaki og se om hun finner ut av det!” ;) det var i 2015...og det har tatt tid å bli bra

Huff.. går det an å spise noe særlig ute med disse kombinasjonene da? Vil tro det begrenser deg fort.. merker det er vanskelig bare med melk..
 
Nøtter kan være vanskelige
Slipper å unngå spor, hasselnøtter tåles egentlig men unngås mest mulig. Det er valnøtter han er påvist allergisk mot og har epipen for. Jeg tåler trolig ikke peanøtter.

Relativt greit å holde seg unna. Lett å bake uten nøtter. Mer styr med melk og egg. Gluten har jeg ikke prøvd, men vet gjærbakst er krevende
 
Slipper å unngå spor, hasselnøtter tåles egentlig men unngås mest mulig. Det er valnøtter han er påvist allergisk mot og har epipen for. Jeg tåler trolig ikke peanøtter.

Relativt greit å holde seg unna. Lett å bake uten nøtter. Mer styr med melk og egg. Gluten har jeg ikke prøvd, men vet gjærbakst er krevende
Ja gjærbakst er “verst”
 
Woohoo, juli. Det betyr at sommeren er enda nærmere slutten - det kan jeg like. :knegg: Hilsen "ble vekket av mygg klokka fire, fikk ikke sove igjen, og venter bare på at klokka skal bli så mye at jeg kan sykle til jobb".
Mygg er kjipt
 
God morgen

Sånn for høy sjekket jeg gjeldsregisteret i dag, alle bør ha oversikt over sin usikrede gjeld.

Ikke overraskende fant jeg mitt trumf visa der, uten rentebærende saldo og med utesgående tilsvarende regningen som ligger til forfall i banken. Fine greier

Men bankid på mobil har sine øyeblikk altså. Ordene jeg fikk for å logge inn? Det skal jo være 100% tilfeldig

Felgslet slaur.
Hvor sjekker fu det?
 
Oh nei :arghh: juli allerede :eek:
Tida går så fort :p Men hei har sommerferie om et par uker! wuhu ;)
Er på jobbtur frem til onsdagkveld og har da liten “miniferie” med unga :) hele 3 dager :p Hva skal vi finne på? kanskje det blir en handletur over grensa (fylle på til sommerferien)
Ja juli allerede , helt utrolig
 
Idag reiser eldstejenta på ferie.. og mannen min er fremdeles på jobb over en uke til.. Så nå blir det tid sammen bare minsten og jeg.. kjenner at jeg helst skulle hatt resten av flokken også hjemme..
Her jobber både jeg og mannen denne uken
Mannen skal ha ett par dager ferir bare
 
Fant det ut :)
Ingen overraskelser akkurat

Bør ikke være noen overraskelser. Men jeg liker å ha kontroll. Bare sjekke at det er rett. Og at ikke noen tar opp lån i mitt navn og sånn. Ikke at det er så trolig. Bare greit å ha sjekket synes jeg
 
Back
Topp