Julimamma 2013

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvordan går det med deg?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det gikk bra i dag!:) Det ser ut som han trives og det så bra ut. Kjenner jeg er litt mer urolig nå likevel. Har hele tiden hatt en liten mage, men har ikke trodd det har vært noe galt. Nå ser det ut til at han ligger ganske mye under gjennomsnittet, følges tett, og hvis de finner noen tegn på at han mistrives, skal fødselen settes igang. Selv om jeg får god oppfølging, så er jeg mer bekymret:(

Godt at du får oppfølging. Skjønner at du er bekymret men det kommer nok til å gå bra. Legene er så flinke vet du.
Sender deg en klem. :)

Huff, ikke greit med sånne tanker! Du er nå i gode hender, så får du ha lykke til videre i forløpet :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Det gikk bra i dag!:) Det ser ut som han trives og det så bra ut. Kjenner jeg er litt mer urolig nå likevel. Har hele tiden hatt en liten mage, men har ikke trodd det har vært noe galt. Nå ser det ut til at han ligger ganske mye under gjennomsnittet, følges tett, og hvis de finner noen tegn på at han mistrives, skal fødselen settes igang. Selv om jeg får god oppfølging, så er jeg mer bekymret:(
Godt at du blir fulgt opp tett;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp