Julibarn i år og termin juli 2021!

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Sniker meg inn her.;) Tror det nesten ikke. Dette var overhode ikke planlagt.... litt sjokkert etter å ha fått positiv test nå nettopp:wideyed: :nailbiting:vi fikk sønnen vår på juli i år!!!! så om dette går bra så blir det travelt.:wacky::hilarious:
Fra før har jeg også to jenter på 13 år og snart 12 år fra et tidligere forhold. Jeg tar det absolutt ikke forgitt at dette går bra, jeg mistet 3 ganger før det endelig klaffet med sønnen vår så er forberedt på at ting kan skje. Men håper h*n klorer seg fast :happy:

Flere som er i samme båt eller får veldig tett? Det er 18 mnd mellom jentene mine også, men dette blir jo utrolig tett da :hilarious:
 
20 mnd mellom mine første to, så absolutt ikke like tett. Det blir sikkert fint da :Heartred
 
20 mnd mellom mine første to, så absolutt ikke like tett. Det blir sikkert fint da :Heartred


Kan jeg spørre hvilken erfaring du har hatt med den aldersforskjellen? Det ligger an til å bli 20 mnd mellom mine også (hvis dette svangerskapet holder helt i mål), og kjenner jeg er veldig nysgjerrig på HVOR hektisk det vil bli?:rolleyes:
 
Kan jeg spørre hvilken erfaring du har hatt med den aldersforskjellen? Det ligger an til å bli 20 mnd mellom mine også (hvis dette svangerskapet holder helt i mål), og kjenner jeg er veldig nysgjerrig på HVOR hektisk det vil bli?:rolleyes:

Vet det ikke var meg du spurte, men tenkte jeg kunne svare likevel. Jeg har 18 mnd mellom de to eldste og jeg syns det er en fantastisk aldersforskjell. Det er travelt, spesielt i starten siden eldste er i en krevende alder og babyen trenger sitt, men de har så mye glede av hverandre! Og eldste kan ikke huske et liv uten yngste så det fikk veldig fint med tanke på sjalusi.
Ville gjerne hatt den aldersforskjellen igjen, men det tok litt lenger tid å bli gravid tredje gang
 
Kan jeg spørre hvilken erfaring du har hatt med den aldersforskjellen? Det ligger an til å bli 20 mnd mellom mine også (hvis dette svangerskapet holder helt i mål), og kjenner jeg er veldig nysgjerrig på HVOR hektisk det vil bli?:rolleyes:
Syntes også det har vært helt fantastisk og over all forventning :) første vår sov dårlig, så perioden rett etter nr 2 ble født sov vi faktisk bedre enn vi hadde gjort siden før vi ble foreldre for første gang :) Og sjalusi merket vi ingenting til før minsten begynte å komme seg rundt og ta lekene til storebror :p og nå er de altså så avhengige av hverandre at det er helt nydelig å se på :Heartred så bare å glede seg :)
 
Bellababy2021 og spinnelill: tusen takk for at dere deler deres erfaringer! Tilværelsen er veldig behagelig akkurat nå mtp at sønnen vår sover natten gjennom, og er stort sett blid og fornøyd. Kjenner jeg er veldig spent på hvordan 2-barnstilværelsen vil bli.. tiden vil vise:nailbiting:
 
Back
Topp