Julibaby2018 har født.

Navn på barnet: William
Kjønn: gutt
Dato født: 22. Mai
Uke + dag: 32+6
Termin: 14. Juli
Klokken: 09:58
Fødested: Arendal
Vekt: 3490g
Lengde: 47,5cm
Hodeomkrets: 33
Forløsningsmetode: akutt haste keisersnitt
Annet du vil fortelle: Han ble fløyet til Rikshospitalet og vi ble kjørt etter i ambulanse. Det ser ut som om alt går fint :Heartblue
Bilde:

Annet du vil fortelle: Han ble fløyet til Rikshospitalet og vi ble kjørt etter i ambulanse. Det ser ut som om alt går fint [emoji813]blue
Bilde:
Siden vi ikke har noen gratulasjonstråd enda så må jeg få gratulere deg her! Håper alt er bra med deg og William nå! Veldig fin størrelse til å være født 32+6 da! Kanskje like greit du ikke gikk helt til termin, da hadde han vel blitt rimelig stor kanskje? Supert med bra vekt som prematur, det gjør ofte ting mye enklere [emoji4] håper dere får fine dager sammen!

Annet du vil fortelle: Han ble fløyet til Rikshospitalet og vi ble kjørt etter i ambulanse. Det ser ut som om alt går fint :Heartblue
Bilde:

Å, gratulerer med lille [emoji170] Håper alt går bra med dere❣️ Og håper dere får fine rolige dager nå, og har gode folk rundt dere, sikkert ikke den beste opplevelsen at lille må ut å fly helikopter så tidlig...

Siden vi ikke har noen gratulasjonstråd enda så må jeg få gratulere deg her! Håper alt er bra med deg og William nå! Veldig fin størrelse til å være født 32+6 da! Kanskje like greit du ikke gikk helt til termin, da hadde han vel blitt rimelig stor kanskje? Supert med bra vekt som prematur, det gjør ofte ting mye enklere [emoji4] håper dere får fine dager sammen!

Tusen takk for det! Han var veldig stor med tanke på hvilken uke han er født i, 3,6kg er jo gjennomsnittlig om man går til termin. Det skyldes at jeg har diabetes, og det er det som er grunnen til at han måtte ut. Det har vært ulike problemstillinger underveis, men det går heldigvis rette veien og både vi og legene er veldig optimistiske :Heartred :)

Å, gratulerer med lille [emoji170] Håper alt går bra med dere❣️ Og håper dere får fine rolige dager nå, og har gode folk rundt dere, sikkert ikke den beste opplevelsen at lille må ut å fly helikopter så tidlig...

Tusen takk :Heartred Nei, gårsdagen ble på ingen måte sånn vi hadde sett for oss. Ville bare innom føden for å sjekke at alt var greit fordi jeg hadde vanvittig mye kynnere og kjente mindre liv. Trodde kanskje at kynnerne tok oppmerksomheten min bort fra bevegelsene. Men CTG’en var altfor gjevn uansett hva de stimulerte med. Så fra jeg kom inn og til han var ute tok det ca 20minutter. Det ble skikkelig hurra-meg-rundt. Så stod de og jobba med han i 5,5 timer før helikopteret kjørte han til Rikshospitalet. Her er både han og vi i veldig gode hender :Heartred og vi har det bra alle tre :)

Tusen takk for det! Han var veldig stor med tanke på hvilken uke han er født i, 3,6kg er jo gjennomsnittlig om man går til termin. Det skyldes at jeg har diabetes, og det er det som er grunnen til at han måtte ut. Det har vært ulike problemstillinger underveis, men det går heldigvis rette veien og både vi og legene er veldig optimistiske [emoji813]red :)
Så fint at de har fulgt deg så tett og fikk han ut før det ble alt for alvorlig. Håper alt er bra med han nå, skjønner at det må ha vært veldig dramatisk med luftambulanse [emoji173]️ Dere er i de beste hender på Rikshospitalet, håper dere får komme hjem igjen snart!

Gratulerer så masse! Det høres ut som om dere fikk en litt kronglete start med helikoptertur og der som er, men godt å høre at dere er i gode hender og at det står bra til med dere alle. Han høres ut som en sterk gutt som er godt rustet for livet på utsiden av magen, om enn noe tidligere enn planlagt. Håper på mange gode dager for dere fremover :Heartblue Jeg må forresten bare kommentere at vi har/hadde samme termindato, og tenk at han er her allerede:)

Så fint at de har fulgt deg så tett og fikk han ut før det ble alt for alvorlig. Håper alt er bra med han nå, skjønner at det må ha vært veldig dramatisk med luftambulanse [emoji173]️ Dere er i de beste hender på Rikshospitalet, håper dere får komme hjem igjen snart!

Alt ser veldig bra ut, han har flott utvikling og i løpet av dagen blir vi flyttet til Kristiansand :) Det er godt for hjertet å få beskjed om at barnet er for friskt til å være her :Heartred
Rikshospitalet er HELT fantastisk! Alle dere som skal føde her har mye å glede dere til. Dyktige og hyggelige folk :Heartred

Gratulerer så masse! Det høres ut som om dere fikk en litt kronglete start med helikoptertur og der som er, men godt å høre at dere er i gode hender og at det står bra til med dere alle. Han høres ut som en sterk gutt som er godt rustet for livet på utsiden av magen, om enn noe tidligere enn planlagt. Håper på mange gode dager for dere fremover :Heartblue Jeg må forresten bare kommentere at vi har/hadde samme termindato, og tenk at han er her allerede:)

Tusen takk! :) Ja, det ble et sjokk at han måtte ut så brått og alle beskjedene og ikke minst manglene på beskjeder om hvordan det stod til med lille William. Vi fikk jo egentlig ikke vite noe særlig før etter han var 12 timer gammel og vi var kommet inn hit på Rikshospitalet. Da var gleden stor når de hadde gode nyheter :Heartred

Ikke sant! :eek: Vi følte jo at vi hadde sååå god tid, 7 uker (eventuelt 5 om jeg skulle settes igang i uke 38) på å gjøre ferdig de siste småtinga etc :wacky:
Føler 14. juli kommer til å bli en spesiell dag. Masse lykke til når din tid kommer :Heartred Verdens beste følelse å se og holde den lille skatten :Heartred

Alt ser veldig bra ut, han har flott utvikling og i løpet av dagen blir vi flyttet til Kristiansand :) Det er godt for hjertet å få beskjed om at barnet er for friskt til å være her [emoji813]red
Rikshospitalet er HELT fantastisk! Alle dere som skal føde her har mye å glede dere til. Dyktige og hyggelige folk [emoji813]red
Så flott at dere blir flyttet, det tyder jo på at ting står bra til med lille gutten! [emoji7]

Så flott at dere blir flyttet, det tyder jo på at ting står bra til med lille gutten! [emoji7]

Ja, det er et veldig godt tegn :Heartred Nå er han straks framme med helikopteret, og vi venter på transport. «Han er for frisk til å være her» lyder veldig godt :love7

Gratulerer så mye med lille William :) godt å høre at alt står bra til :)

Gratulerer så mye med lille William! Godt å høre at det står bra til [emoji2]

Gratulerer så mye :)

Vi var også noen dager på Rikshospitalet ifm prematur fødsel i uke 27 med frøkna nå i starten av mai. Hadde fødeplass der. Veldig flinke!

Gratulerer så mye med den skjønne gutten! Godt å høre at dere har det bra! [emoji7][emoji173]️

Gratulerer[emoji4][emoji7]

Back
Topp