Julibaby

elskebarn

Flørter med forumet
Hei
Da sniker jeg meg inn her og håper det går fint. Var hos lege i dag på KK, og blir satt i gang på tirsdag. Hadde aldri drømt om, har gått over tiden med alle tre og blitt satt i gang 1 uke etter termin. Men pga høyt Bt, alder og vekt blir jeg satt i gang.
 
Så spennande :) velkommen til oss!
 
Hei
Da sniker jeg meg inn her og håper det går fint. Var hos lege i dag på KK, og blir satt i gang på tirsdag. Hadde aldri drømt om, har gått over tiden med alle tre og blitt satt i gang 1 uke etter termin. Men pga høyt Bt, alder og vekt blir jeg satt i gang.

Velkommen hit! Håper alt går fint neste uke. :Heartred
 
38 + 5 i dag. Kjennes ut som jeg kommer til å være gravid for alltid. Vet jo at dette ikke er mulig, men er så lei og utålmodig nå. Gjør det ikke lettere at jeg ikke heller klarer å se for meg fødsel eller hvordan lillemor kommer til å se ut. Kjenner at jeg blir mer og mer deprimert og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips til å "holde ut" siste tiden? ❤
 
38 + 5 i dag. Kjennes ut som jeg kommer til å være gravid for alltid. Vet jo at dette ikke er mulig, men er så lei og utålmodig nå. Gjør det ikke lettere at jeg ikke heller klarer å se for meg fødsel eller hvordan lillemor kommer til å se ut. Kjenner at jeg blir mer og mer deprimert og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips til å "holde ut" siste tiden? ❤

Jeg var også drittlei så tidlig. Her er jeg nå fire dager på overtid:shifty::hilarious: Tipset må nesten bare være å belage seg på at det tar tid og heller bli positivt overraska hvis det går fortere. Her er formen heldigvis bra, så vi finner på ting hver dag for å få tiden til å gå. Prøver å tenke positivt selvom det ikke alltid er så lett. Dette er mitt siste svangerskap, så tenker at noen dager fra eller til ikke gjør noe. Det får meg gjennom ventetiden ❤️
 
38 + 5 i dag. Kjennes ut som jeg kommer til å være gravid for alltid. Vet jo at dette ikke er mulig, men er så lei og utålmodig nå. Gjør det ikke lettere at jeg ikke heller klarer å se for meg fødsel eller hvordan lillemor kommer til å se ut. Kjenner at jeg blir mer og mer deprimert og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips til å "holde ut" siste tiden? ❤
Her har jeg termin 31.07 men har bare tatt utgangspunkt i at baby er her før midten av august :)
 
Lykke til og velkommen hit :) Satser på at tiden går fort for deg!
 
Back
Topp