Julias minneramme:-)

bella_lianda

Glad i forumet
Her har jeg begynt med minnerammen til Julia! Har selvfølgelig fått denne gode ideen av noen kreative jentene her inne, så tusen takk!

Kom gjerne med tips på endringer eller hvis det er noe mer jeg kan putte på? Kommer ikke på noe i farta! Har ikke limt noe ennå for må kjøpe hvit papp som bakgrunn først[:D]

PS. hvordan får dere bildene til å bli større?? jeg får alltid beskjed om at filen er for stor! og så blir bilde kjempelite??

Litt lite bilde, men den så kjempefin ut[;)]

Åhhhh så fin snuppa [;)] Skulle laget noe sånt kjeg også, men er såååå lite kreativ..

Når det gjelder bilde må du laste opp fra nettet.. Kan hjelpe deg neste gang vi sees [:D]

Kjempefin!!! Noe jeg har tenkt til å sette på når jeg får somla meg til å lage er navnebåndet fra sykehuset[:)] (ser ikke om du har satt på det)

så fin den var da!:D

tusen takk[:)] navnebåndet fra sykehuset er med ja.. hehe vanskelig å se alle detaljene på et sånt knøttlite bilde.. fatter ikke hvordan jeg skal gjøre det større bare..

har ellers husket hennes første smokk, lue, sokker og den sommerdressen hun brukte mest den første tiden.. selvfølgelig hello kitty hehe og så har jeg slengt på dåpsserviett med navn, gratulasjonskort fra hennes oldemor, bilde med sommerdressen på.. en minibleie.. ja det var vel det hele[;)]

Back
Topp