Juli/august

martar80

Betatt av forumet
Sniker en fot innafor her og... hvis det blir som med blivende storebror, altså 12 dager over termin, så er jeg godt uti august når knøttet kommer.
 
Sniker en fot innafor her og... hvis det blir som med blivende storebror, altså 12 dager over termin, så er jeg godt uti august når knøttet kommer.
Hei :) når har du termin? Min er foreløpig 31. juli, men jeg vet ikke om jeg orker å være sist inne på juli-forumet :p kanskje jeg for henge begge steder. Hehe
 
Gratulerer!! :)

Hei :) når har du termin? Min er foreløpig 31. juli, men jeg vet ikke om jeg orker å være sist inne på juli-forumet :p kanskje jeg for henge begge steder. Hehe
Jeg har også termin 31.juli, men vet ikke helt hvor jeg skal være:)

Jeg får selv menstermin 31. Juli, men EL-termin 4. August. Blir nok å henge på begge steder :P (.. jeg tør ikke helt melde meg heeelt inn i noen av gruppene riktig enda. Får vente til sterkere tester :p)
 
Må regne ut fra EL-termin, siden menstermin ikke blir riktig, så da er det 28.juli. Jeg ble satt igang 11 dager på overtid med førstemann, så derfor tenker jeg det er greit å titte innom august også.
 
Back
Topp